där jag bor








Idag gick vi (jag, syster och hennes pojkvän + taxar) på långpromenad i skogen. Utforskade bortglömda stigar och klättrade över stormfällda träd. Det var längesedan jag kände mig så hemma i skogen som jag gör nu, sist jag kände såhär var jag åtta och rymde för att bo under en sten (jag gick hem när det blev mörkt, jag var alldeles för hungrig för att leva på stensöta). Nu känns det inte lika lockande att fylla fickorna med digestivekex och rymma hemifrån (och jag får nog inte plats under en sten), men skogen är väldigt trygg med sina tjocka stammar och skygga rådjur. Bästa medicinen när livet kaosar.
5 kommentarer
kristina

wow. vilken fantastisk header!

Johanna

älskar tonerna i bilderna!

Malin

Åh skogen <3 Saknar den så himla dant.

Sara

Haha vad söt 8åriga du var! Skogen är himla mysig, årstiderna är ju så fina i skogen också, träder fram så intensivt

L.

Verkligen fina bilder! Älskar den på taxen mest!