tisdagskatt

En smått mordisk Edgar och en glad jag. Sekunden efter att denna bilden togs fångade han min näsa med framtassarna och mosade mitt ansikte med sitt för att kela. Finaste katten. Han väckte mig halv sju idag genom att använda min mage som studsmatta, för att sedan krypa ner med nosen i min nacke. Så jag läste lite Harry Potter med en spinnande Edgar på huvudkudden innan jag åt frukost. Kanske det bästa sättet att starta en dag på. Och snart ska jag träffa Jenny! Vi har planerat en heldag med ridning, bio och picknick under stjärnhimlen. Jättefint!
7 kommentarer
cc

Åh, så fint!
Kattkärlek är den bästa.

Svar: JA!
Jennifer

lovisa/polichinelle

du har alltid, alltid så fina bilder!

Svar: Åh, men tack! Detsamma!
Jennifer

Sara

Så ovanligt att se söta dig i profil! fina färgkombinationerna i bilden

Svar: Åh, tack! Och ja. Jag tycker jag ser ut som en helt annan person i profil, men jag börjar vänja mig, haha.
Jennifer

Vicky

katter. <3

Svar: Ja!! Hjärta!
Jennifer

Victoria

Åh jag gillar verkligen den där väggen som du tar kort mot ibland :) Du och din stil passar liksom så bra ihop med den. Sen var den här bilden så härlig! Gillar glädjen du uttrycker!

Svar: Haha, åh tack! Det blir så fint ljus där från fönstret så det är perfekt att fotografera där. :)
Jennifer

Amanda

Världens finaste bild och inlägg!! åh

Svar: Åh, tack!!
Jennifer

Hanna

SÅ FINT, älskar katter!