näst sista måndagen

Måndag, och ännu en ny vecka. Den näst sista innan sommarlov, vilket känns ungefär superbra. Är alldeles seg i hela kroppen, men sol och spexiga strumpbyxor piggar upp. Igår ockuperade vi köket i tolv timmar, pluggandes kring köksbordet. Bakade kakor med massor av choklad, googlade bilderfulsöta djur och kastade vattenballonger när hjärnorna blev för mosiga. Väldigt fint trots tråkiga artiklar om arbetslöshet (hej, sociologi du är inte alltid så jätterolig).
 
Pluggmaratonet fortsätter ett, två, tre, nu!
 
18 kommentarer
Sara

Haha tyckte du hade extremt smala ben och väldigt stora skor på andra bilden tills jag insåg att dina strumpbyxor var tvåfärgade. Bästa strumpbyxorna!

Svar: Haha, vad roligt! Nu såg jag också det! Knäpptfint!
Jennifer

Beata

Herregud vad fina!

Svar: Åh, tack fina fina du!
Jennifer

Emilia

aah så snyggt!

Svar: Åh, tack snälla!
Jennifer

Gry Sol

Finis!

Svar: Puss!!
Jennifer

Maria

Åh! Bloggen din får meg til å glede meg supermasse til å begynne å studere igjen til høsten, bo i kollektiv og lese til eksamen (faktisk!) <3

Svar: Åh, vad fint! Puss!
Jennifer

Emelie

Vilken fin blogg du har! Jag ska själv åka till Edinburgh på erasmusutbyte på university of Edinburgh nu till hösten så det är jättekul att se hur staden ser ut och vad man kan göra! :)

Svar: Åh, vad roligt!! Du kommer få det superfint! Säg till om du vill ses och lova att vinka om du ser mig på gatan!
Jennifer

ellin☮r

Alltså djuren ♥
..var får man tag i såna fräsiga strumpisar, förresten?

Svar: Åh, jag köpte dem på h&m för ett par år sedan.. men jag kan tänka mig att typ asos.com har liknande!
Jennifer

Hanna

du är så fin *-*

Svar: Åh, men tack snälla du!
Jennifer

M

Snygga leggins :)

Svar: Åh, tack tack!
Jennifer

Fanny

Fina du! Tänker du stanna i Edinburgh under sommaren eller åka tillbaka till Sverige?

Svar: Jag ska åka hem till min systers bal i början av Juni, och sedan åker jag tillbaka till Edinburgh den första Juli då vi får vår lägenhet! Superpepp!
Jennifer

Petra

Coola strumpisar!

Svar: Åh, tack fina!
Jennifer

lisa

vackra du!

Svar: Åh, tack snälla!
Jennifer

Hanna

du är så vacker, Jennifer!

Svar: Åh, men vad fin du är! Puss!
Jennifer

Mari

Dere i leiligheten din er så fine at det er nesten som om dere bare finnes i en eventyrbok! Kanskje det er håp for oss likevel, haha! ^^ Lykke til med pugging!

Svar: Haha, åh fin du är! Puss!
Jennifer

Helena

Fin.

Svar: puss!
Jennifer

Emelie

Riktigt snitsiga strumpbyxor! Jag gillar dem.

Jag håller med dig om sociologin, förresten. Just nu läser jag det också på psykologprogrammet, men tack och lov är jag precis klar med hemtentamen och kan lämna in den. Phew.

Svar: Åh, tack! Och ja, sociologi är roligt när man får diskutera orättvisor och jämställdhet, men resten.. hm, inte särskilt kul.
Jennifer

simone

Gillar strumpbyxorna. Och ditt hår, perfekt alltså.

Svar: Åh, men tack!
Jennifer

Flora

Du är så sjukt fin! Hur stylar du ditt hår för att få lockarna innåt? Hur är det klippt och vad använder du för produkter i det, för att få det att hålla, och har du färgat det? Hahaha är helt såld på det, skulle själv vilja göra någonting liknande om jag visste hur & om jag vågade haha. Kram på dig. <3

Svar: Åh, men hallå! Fin du är! Tack! Det är ganska enkelt egentligen, håret är rakt avklippt utan några krusiduller alls, klipper mig själv framför badrumsspegeln (eller övertalar en vän) så det är verkligen inte en avancerad frisyr. Jag tuperar rötterna och så böjer jag in topparna och luggen med en plattång. Och så ett kilo hårspray på det för att få det att hålla. :)
Jennifer