om att vara tillbaka i Sverige

 
 
foto: Johanna  
 
Något som helt klart kvalar in på listan med topp tre bra saker med att vara på svensk mark igen, är att kunna fotografera tillsammans med min syster igen. Blir alltid så himla fotopepp och kreativ tillsammans med henne. Lite såhär såg det ut häromdagen när jag ställde upp som modell. Ska visa några bilder som jag tog på Johanna i skogen också, måste bara hinna redigera dem först.
 
Annars innebär sverigebesök att flänga runt överallt för att hinna med att träffa alla så mycket som möjligt innan jag flyger tillbaka över Nordsjön. Att gräva ner ansiktet i mjuka kattmagar, och överväldigas av hur klar stjärnhimlen är här där mörkret får ta plats. Att andas på-landet-luft och lyssna på tystnaden som bor i skogen. Sånt som jag inte kan göra i Skottland helt enkelt, och då blir uppdateringarna här lite mer sporadiska. Men jag hoppas att mellandagarna har varit helt fantastiskt fina och fyllda av massa icke-stress, så ska vi försöka höras lite oftare framöver. Puss på er!
23 kommentarer
Nastasja

Så så vacker helt enkelt.

Svar: Puss fina du!
Jennifer

frida

ni är så duktiga och snygga!!

Svar: Åh, men vad fin du är! Tack!! <3
Jennifer

catarina

ouff vad vacker.

Svar: Puss!!
Jennifer

Maria

Superfina porträtt på dig. Så kul att ha någon att fota med'

Svar: Åh, ja!! Det är verkligen guld värt :)
Jennifer

Johanna

alltså du är så fantastiskt vacker människa

Svar: Åh, pusstack!
Jennifer

Ida

Så jäkla snyggt med ditt korta hår! Får nästan lite Amélie Poulain-känsla!

Svar: Åh, finaste komplimangen ju! Puss!!
Jennifer

Bonnie

Så vacker jag dör.

Svar: Puss fina du!
Jennifer

Elin

fy sjuttsingen vad vacker!

Svar: Åh, men hallå!! Tack!
Jennifer

Fredrikapåvinden

Superfina bilder! Tänker föresten varje gång jag kikar in här att din frisyr är så himla snygg!!! passar dig perfekt!

Svar: Åh, tack fina du! Blir ju så glad!
Jennifer

Esmeralda Edenberg

Åh, älskar den sista bilden! Hur fin liksom?

Svar: Åh, hallå! Tusen tack!
Jennifer

Emelie

SV: Tack snälla Jennifer! Det blev ett anorlunda julkort, helt klart ^^ haha

Du är så galet vacker! Sista bilden är klockren! Grym!

Svar: Åh, men puss fina!
Jennifer

idaalsterhed.blogg.se

du är så himla vacker.

Svar: Åh, tusen tack!!
Jennifer

Alva

så vackra porträtt!! ^^

Svar: puss!
Jennifer

Flora

SÅ SANSLÖST VACKER!

Svar: Åh, men PUSS!
Jennifer

Emilia

Du är så enormt vacker!

Svar: Åh, men hallå! Tack!!
Jennifer

Johanna Af Apel

Alltså du är så gorgeous så jag tror jag trillar av stolen!! <3

Svar: Puss!! <3
Jennifer

Rebecca

God jul på dig!
Den sista bilden är bara för fin. Jag älskar hur händerna kupar håret. Du ser ut som en riktig sextiotalspingla. Ha ett fortsatt bra jullov!

Svar: Åh, men tusen tack fina du!!
Jennifer

Maja

Igår stod jag och väntade på bussen i mörkret och det är då, varje gång jag gör det, som jag inser hur himla FIN stjärnhimlen är. Det är helt fantastiskt, jag blir lika kär i den varje gång jag ser den.

Svar: Åh, men ja! Precis så känner jag också! Kan ju inte sluta titta!
Jennifer

lisa

du är så himla vacker alltså!

Svar: Puss!!
Jennifer

fanny

Åh, Johanna är ju så grymt duktig på att fotografera och du är så vacker! Du passar så bra i den kortkorta frisyren. Stylar du den på något speciellt vis? Gott slut och gott nytt år finafina Jennifer!

Svar: Åh, men tack!! Jag tuperar och så böjer jag in topparna + luggen med en plattång! :) Och så tusen kilo hårspray på det! Och gott nytt år till dig också, hoppas ditt 2014 blir helt fantastiskt fint!
Jennifer

isabelle

Oj, vad du är makalöst vacker!

Svar: Åh, men tack!!
Jennifer

Hanna

Du är helt fantastisk!

Svar: Puss!
Jennifer

Mari

Så utrolig pent!! Liker spesielt det nederste, og det er så vanskelig å ta prtretter forfra også, og så blir det så fint!