ögon och öron

Idag är ingen vanlig dag för idag är det världspremiär för byxor på bloggen! Hurra! Till dem har jag min nya skjorta som jag köpte på Monki idag. Mintgrön med galna ögon, lite lagom Willi Wonka sådär.
 
Idag vaknade jag med ett superledset öra, det har varit jobbigt i några veckor nu men nu kändes det som om en elefant försökt krypa in i trumhinnan under natten. Så det var bara att åka till läkaren och få medicin. När jag ändå var i Växjö passade jag på att ta tre hål i öronen och äta årets första strutglass (solen värmde så, och då kan man ju inte låta bli). Och ikväll ska jag på bio (bästa onsdagsnöjet) med ett knippe fina personer! Så en himla fin dag ändå, trots öronont.
20 kommentarer
Jenny

Snyggt! häftigt med en massa ögon sådär på en skjorta

Svar: Åh, tack! Ja, jag kunde inte motstå den där den hängde på galgen.
Jennifer

Maja

Så himla fint! Vart är jeansen ifrån?

Svar: Åh, tack! Topshop! Bästa jeansen i världshistorien!
Jennifer

elinor

gud vad fin du är!

Svar: puss på dig!
Jennifer

sofia

wow! så fint!

Svar: Åh, tack så mycket!
Jennifer

Beata

Supersnygga!

Svar: Tack snälla!
Jennifer

Emilia

så fint!
såg förresten dig inne på linnegallerian idag!

Svar: Haha, du skulle kommit fram och petat på mig! Och tack!
Jennifer

Katrine

Men så fint!

Svar: Åh, tack!
Jennifer

lovisa/polichinelle

JÖSSES vilka ben du har, kvinna!

Svar: Puss!!
Jennifer

Amanda

Jag gillar kombinationen att du fick medicin för örat och samtidigt passade på att ta hål i dem :P Som att jämna ut smärtan ungefär.

Svar: Haha ja, lite så! Flytta smärtan liksom.
Jennifer

nathalie

Väldans fina!

Svar: Tack så mycket!!
Jennifer

Anonym

Super fint skrudad är du! Hoppas ditt öra kryar<3

Svar: Åh, tack snälla!!
Jennifer

Madeleine, FEMINIST/VEGAN/VOCALIST

gud vilka snygga byxor. varifrån?

Svar: Topshop!! Bästa byxorna någonsin, så mjuka att de nästan känns som strumpbyxor!
Jennifer

Maria

Har sett på den blusen selv faktisk, den er skikkelig tøff!

Svar: Ja, jag kunde inte lämna kvar den i affären! Så fin!
Jennifer

Michello

Snygg du är!! Himla härlig skjorta det där!

Svar: Åh, tack!!
Jennifer

m.

Så snygg!

Svar: Åh, men tack snälla!
Jennifer

simone

Perfekt hår. Needless to say more.

Svar: Åh, vad snäll du är! Tack!
Jennifer

Mari

Kjempestilig skjorte! Du er så pen!

Svar: Åh, tack snälla!
Jennifer

lisa

tjusiga du! låter som en bra dag ändå trots öronont.

Kajsa

Åh! Vilka fina byxor! Vad heter modellen? Har du köpt dom på top shop i Sverige?

Svar: topshop moto joni står det på lappen! :) Nej, jag köpte dem här i Skottland, men kolla i Sverige också!
Jennifer

Ellen Lindberg

Åh, va fin du är!

Svar: Åh, tack snälla!
Jennifer