staden

Hej Edinburgh, du är så vacker.
12 kommentarer
Kajsa

Jag har bara varit där två gånger, men oj, så fin den staden är!

Svar: Världens finaste!!
Jennifer

Jenny

Wow vilket foto! så mäktigt på något sätt!

Svar: Åh, tack fina!
Jennifer

Elin

Detta ser helt underbart, tänker lite på en disneyscen när jag ser det här.

Svar: Åh, tack snälla!
Jennifer

Helan

Agrabah!

Svar: Haha, jag trodde verkligen det var ett påhittat ord och var tvungen att läsa tre gånger innan jag förstod! Men ja!!!
Jennifer

Ida

Sjukt vacker bild!

Svar: Tack snälla!!
Jennifer

Felicia

Your blog makes me so happy :)

x

Svar: Oh, thank you!!
Jennifer

Felicia

Your blog makes me so happy :)

x

Jenny Eriksson

Fin vy :)

Emelie

Tack snälla Jennifer! :) Blir alltid så glad när jag ser att du kikat in hos mig! :) Tack!!

Jättefin bild (och vy) - som alltid!

Svar: Åh, detsamma!! Och tack!! :)
Jennifer

S P R A L L I C E-fotografi och annat fint

Så himla vackert, åh.

Svar: Tack fina!
Jennifer

Beata

Herregud vilken stadssilhuett!

Svar: Edinburgh är bäst!
Jennifer

Lotta

gud så vackert