måndagskväll

Eftersom Love och jag för en gångs skull befinner oss på samma plats träffas vi massor och umgås mest hela tiden. Igår fikade vi i solen och planerade en resa senare i sommar, på kvällen badade vi tillsammans med hans bröder + Jarl och deras dinosauriehundar i solnedgången. Sedan promenerade vi hem till Love igen och tittade på Landet för längesedan, åt skorpor och drack te. Så väldigt fint. 
 
Och förresten, tusen tack för den fina responsen på inlägget om alkohol. Jag blev helt överväldigad av alla snälla ord och över hur många som känner precis som jag. Ni är ju bara för bra!
12 kommentarer
Emelie

Vad härligt att du nu kan umgås så mycket med Love! Det märktes att han var saknat mycket när du var i Edinsburgh, och du inte hade honom nära alltid (även fast han verkade vara bra på att besöka ^^).
Var ska ni resa, tro?

Svar: Ja, det är himla fint faktiskt! Vi funderar på att åka till Kiev i Juli, det hade varit så kul att få se lite nytt. :)
Jennifer

Maria

Men gud vad fina bilder, och vilka stora hundar!

Svar: Åh, tack! Och ja, de är helt enorma!
Jennifer

Olivia-foto

Vilka stora! Haha, men gulliga :)

Svar: Superfina! :)
Jennifer

Jane

Himla fina bilder!

Svar: Åh, tack snälla!
Jennifer

HildA.h

Hundarna <3 <3

Svar: Jag vet!! Helt fantastiska!
Jennifer

Johanna

Vilka härliga bilder :)

Svar: Åh, tack fina du!
Jennifer

Emelie

Jisses amalia vilka fina bilder!!! Så mysigt!
Men hallå, jag hänger liksom inte med i Love svängarna. Är han din pojkvän? Blev inte du hjärteledsen för inte så länge sedan? Hur som, så är ni himla fina ihop!

PUSS!

Svar: Jo, han var min pojkvän förut. Men vi insåg att vår tid är inte nu, utan senare, när livet tillåter oss att vara tillsammans för alltid (och vi inte bor 60 mil ifrån varandra). Men han är fortfarande min bästa vän och den som får mig att skratta högst, så då måste jag hålla hårt i honom även om jag blev väldigt hjärteledsen när det tog slut. Och tack fina du, det gör mig så glad! Puss!!
Jennifer

lisa

låter mysigt och fina bilder!

Svar: Åh, tack snälla!
Jennifer

Emma

Hoppas på er när det fungerar för era liv! För ärligt talat verkar ni som gjorda för varandra.

Svar: Åh, men puss!
Jennifer

Ida

Åh, vill ha hundarna!!

Svar: Åh, visst är de helt fantastiskt fina?!
Jennifer

Mari

Så fint med deg og Love, at dere kan være bestevenner fremdeles! Og hallo, de hundene er noe av det fineste jeg har sett!

Svar: Åh, ja. Det känns himla bra faktiskt. Och ja, visst är de helt fantastiska?
Jennifer

fanny darling

Åh landet för längesedan! Har återupptäckt den via mina små bröder. <3