sånt som gör en helt vanlig torsdag lite bättre

Finfrukost. Rostade havregryn, kokos och hackad mandel i en stekpanna och varvade det med grekisk yoghurt och torkade bär. Så gott. Och en helt enorm sharonfrukt (plus ett ägg som inte fastnade på bild). Perfekt.
 
Igår fick jag ett infall och kapade 5cm hår, blev lite kortare än vad jag först tänkt, men jag gillar det! Och så har jag en nygammal tröja i mjukaste kashmir som värmer så himla bra nu när vintervindarna dragit in över Edinburgh.
 
Och så kanske det bästa! Vi trodde knappt våra ögon när vi kom ner till matsalen igår och där fanns två bord, med ett hav av böcker och en skylt med texten "FREE BOOKS". Alltså, när händer ens det?! Plockade på mig en famn och kände mig så himla mycket rikare. Finns ju inget bättre än böcker. 
20 kommentarer
Maria

Så himla fin i håret! Och nya böcker är fint det med!

Svar: Åh, tack fina du!
Jennifer

frida

så grymt snyggt hår

Svar: puss!!
Jennifer

Johanna

Åh vilken fin tröja!

Johanna

Åh vilken fin tröja!

Svar: Åh, tack!! :)
Jennifer

Emma

The second sex!!! Läs omedelbart.

Svar: Åh, ja!! Så fort mina exams är över..
Jennifer

Martina

Vilken fin tröja! Ser så mysig ut!
Och du är så fint sminkad. Helt flawless hy, fin eyeliner och fin läppfärg! Kan du kanske berätta någon gång vilka produkter du använder? Visa upp eller något? :)

Får jag även fråga hur det kommer sig att du pluggar i Edinburgh? Kostar det mycket eller har du fått ett stipendium? :)

Trevlig torsdag!

Svar: Åh, tack!! Blir ju så glad :) och jo, klart jag kan! :)
Jennifer

Tami

Gud vad vacker du är!!

Svar: Åh, men åh! Tusen tack!!
Jennifer

madeleine

alltså ditt hår. perfektion.

Svar: puss!
Jennifer

Hanna

du är så så vacker

Svar: Åh, men tack fina!!
Jennifer

Fanny

Det andra könet - du valde bra!

Svar: Åh, ja! Har hört så mycket om den och velat läsa i en halv evighet, blev helt överlycklig när jag hittade den!
Jennifer

lisa

vackra du!

Svar: Åh, tack fina!
Jennifer

Sara

Du passar galet bra i den frisyren! Får lite fin sjuttiotalig känsla:)

Svar: Åh, tack fina du!! :)
Jennifer

Jojo

sjukt fin blogg!

Svar: Åh, tusen tack! Blir så glad!
Jennifer

Andrea som au pair i Irland

Alltså du är ju så himla fin.

Svar: Åh, men tack fina!
Jennifer

Rebecca

Åh, Simone de Beauvoir!
Gratis böcker är ju bland det bästa som finns. Jag brukar alltid kika lite extra i pappersinsamlingen utanför vaktmästeriet på min skola. Där kan man hitta halvtrasiga guldklimpar som inga lärare längre vill ha men som med hjälp av lite tejp blir alldeles lagom användbara för mig.

Nastasja

Du passar så oerhört i din frisyr! Bokvärlden är den bästa att försvinna i.

Johannas Retro

Åh du är så fin, blir så glad när man ser dig!
Du passar superbra i håret!

Ha en bra fredag! Kram, Johanna

Svar: Åh, men TACK! Så fin du är!
Jennifer

Lisa

ÅH! du måste Komma med en recension på J.D. Salinger (och de andra såklart). Btw, görsnyggt hår och tröja.

Svar: Absolut! Och tusen tack!
Jennifer

Sandra Leone

Gratis böcker är ju så bra att man nästan måste nypa sig i armen.
Älskar hur du lägger eyelinern.

mira

oh dear how pretty you look. :)

Svar: Oh, thank you!! :)
Jennifer