staden. hemma.

Åh, Edinburgh. Som jag tycker om dig.
13 kommentarer
Mathilda

Jättevackra bilder, Edinburgh verkar ju vara en hur härlig stad som helst :)

Svar: Åh, tack!! Och ja, Edinburgh är så himla himla bra!
Jennifer

Emilia

Alltså så vackra bilder!!

Svar: Åh, tack fina du!!
Jennifer

Fanny

Fina bilder som alltid! Kan vi inte få se bilder ifrån er lägenhet?? (:

Svar: Åh, tack!! Och jo, det ska vi nog kunna fixa. :)
Jennifer

Åshild

Herlighet for en fin by og fine bilder!

Svar: Åh, tack fina!!
Jennifer

Alva

sista bilden är ju helt magisk!!

Svar: Åh, men tack fina!!
Jennifer

Julia Alvina

Eddan!!! Åhh saknarrrr... Blir nog en tripp till våren! <3

Svar: Åh, bästa staden ju!!
Jennifer

Johanna

Alltså sista bilden, herre min skapare

Svar: Åh, men TACK!!
Jennifer

frida

alltså ah jag förstår det. känns lite som nangijala

Svar: Finaste kommentaren!! <3
Jennifer

Maria

Jennifer, jag undrar, har du alltid med dig din kamera? Eller ofta? Har du ofta stor väska då eller hur gör du? :)

Svar: Åh, jag har alltid med mig min kamera! Förutom om jag ska till skolan. Jag har väskan här på bilden: http://cdn1.cdnme.se/2610733/7-3/img_0559min_5266ab649606ee79d50c3674.jpg Det blir tungt, men äh, det går an ändå. :)
Jennifer

fanny darling

åh magiskt.

Svar: puss!!
Jennifer

Emma

Åh jag älskar den staden! Och du visar verkligen dess bästa sidor i dina bilder! Jag undrar vad du pluggar och om det va svårt att få tag på lägenhet? Kram :)

Svar: Åh, världens bästa stad ju! :) Jag pluggar psykologi! Och nej, det är inte så svårt, vi hängde runt på gumtree.com och efter några försök så fick vi napp. :)
Jennifer

Nastasja

Alltså, åh.

Lotta (livet i Rom)

åh så vackert! vill åka dit