en morgon i piggaboda

Vaknar i gryningen av att fåglarna kvittrar. Som jag saknat det. 
 
Vinkar hejdå till mina föräldrar som åker till jobbet, och solen har precis kikat över trädtopparna. 
 
Blir helt tagen över det gyllene morgonljuset.
 
Detta. Finns ju inget bättre. Och hela grejen med att tystnaden ligger som mjuk mossa under fågelsången och trädtopparnas sus, som bomull för ett pluggstressat hjärta. <3
 
Tillbaka på gårdsplanen åker Bamse skottkärra efter att hästarna fått sitt morgonhö.
 
Och en Edgar jamar hysteriskt och vill komma in efter nattens äventyr.
 
Sedan långfrukost på allt gott som finns i kylskåpet tillsammans med min syster. Bästa.
19 kommentarer
Maja

SÅ himla skönt med allt fågelkvitter som hörs nu?! Det märks så tydligt nu att de har kommit fram igen.

Svar: Åh, det är verkligen så galet fint!! :)
Jennifer

Sandra Leone

Ibland får jag för mig att du och allt du fångar med din kamera kommer från en sagobok.
Är så himla glad att någon rivit ut dig till oss här i verkligheten så att vi också får veta att bitar av sagor kan vara på riktigt.

Svar: Alltså!! <3 Hur himla fin är inte du? Puss!!
Jennifer

Elin

Så otroligt otroligt vackert!

Svar: Åh, men tack fina!!
Jennifer

elise

underbara foton, som alltid!

Svar: puss!!
Jennifer

Simone

Vitsippor<3 Sagolikt!

Svar: tusen tack fina!!
Jennifer

Petra

Har precis hittat till din blogg och måste säga att du tar HELT FANTASTISKA bilder! Drömmer mig bort i dem!

Svar: Åh, så glad jag blir! Tusen tack!!
Jennifer

Johanna

jättefina och vackra bilder!

Svar: Åh, så glad jag blir!! Tack!!
Jennifer

hanna, förbanna

fantastiska bilder! Tror jag är lite kär i dig, på ett helt vänskapligt plan ;)

Svar: Haha, så fin du är!! puss!!
Jennifer

Bonnie

Så fenomenalt fina bilder!

Svar: Åh, men tack fina du!!
Jennifer

Emelie

Fy bubblan, vad du kan fota.

Svar: Puss!!
Jennifer

Lisa

Sanslöst vackert, gillar det magiskt mellankoliska ljuset i dina bilder!

Svar: Åh, så fin du är! Tack!!
Jennifer

Beatrice

Vilken helt magisk miljö att fota och dessutom växa upp i! Långt bort från min trygga lilla lägenhet i utkanterna av småstaden känner jag. Ännu längre från ettan i storstaden för den delen. Superfint!

Svar: Åh, det var verkligen superidylliskt att växa upp där! Så himla barnen-i-bullerbyn! Fast utan barnen då pga avsaknad av grannar, men ändå!
Jennifer

kaneli

Morgonljus är verkligen bland det vackraste som finns.

Svar: Åh, håller med alla gånger!!
Jennifer

Michelle

Så himla vackert. Du måste ha haft en riktigt fin tid där!

Svar: Åh, ja!! Det var så himla himla fint att få komma tillbaka ett par dagar!
Jennifer

Malin Aurora

Åh mys<3

Daniella 🌙

ibland hjärtar jag dina inlägg istället för att kommentera (via bloglovin, där finns det ett hjärta). ser du om folk hjärtar inläggen?

Svar: Japp, det gör jag! :) Blir lika glad varje gång! Puss!
Jennifer

Rebecca

Åh jisses så fint. Jag längtar efter mitt hem på landet i Sverige nu när jag vart på äventyr i fem månader.

Svar: Åh, förstår verkligen vad du menar!! Kände samma sak när jag var iväg i sydostasien, och då var jag ändå bara borta i 3 månader.
Jennifer

Frida

Era taxar hoohohoho så söta!

Svar: Haha, visst är de helt underbara? :D
Jennifer

Mari

De dyrene ass! Så herlig med så mange!