i tentatider

 
Är verkligen så himla pluggstressad just nu, så pass att jag vaknade klockan 02.27 i natt med panikhjärta och kallsvettiga handflator. Så för att få min puls att återgå till normalnivå tog jag ledigt i eftermiddag och bara andades. Dessutom hade mitt universitet hade fixat bästa grejen; pet therapy! Vår student union fylldes med glada hundar som vanligtvis besöker barnsjukhus och ålderdomshem, och alla som ville fick komma och klappa. Åh. Var verkligen hur fint som helst att kunna borra ner ansiktet i mjuk hundpäls, finns ju ingen bättre medicin. I kombination med en lång tupplur, och jordgubbar med mjölk, så börjar jag äntligen känna mig som en människa igen.
13 kommentarer
erika

Åh så fina bilder! :)

Sandra Leone

Vilken otroligt bra grej att ordna djurterapi. Inget kan ju få hjärtat att klappa i rätt takt bättre än mysiga små hundar

frida

åh va härligt att slappna av med hundar

kaneli

Vill också ha pet therapy! Låter ju knäppt men himla fungerande :)

Fanny

Älskar ditt skrivbord, speciellt de svartvita fotona!
Och skojar du? Pet-therapy? Fy vad jag skulle vilja vara där också. Underbart.

Bonnie

Dina bilder är helt galet fina!

Maria Ekblad

Åh vad fint med hundterapi! Skönt med en ledig dag också, du som verkar plugga så mycket och intensivt.

Nastasja

Pet therapy - ge mig det nu och typ de fem dagarna som precis har varit. Åh. Och glöm inte att du inte alltid måste vara superwoman <3

Anna María

Så himla bra grej med pet-therapy! Hoppas du kan känna dig lugnare snart och att pluggstressen är över. Heja dig.

maja

så mycket klokt och så mycket fint! tack för en inspirerande blogg!

Kvinnan

Vacker människa, vackra bilder. Keep up the good spirits!

Johanna

underbara bilder!

Iselin Renée

Kjempe fine bilder :)