på sistone

Lite såhär har den senaste tiden sett ut genom min mobilkamera:
 
Vi börjar en dag då jag var nere vid havet en dag och fyllde på med D-vitamin.
 
Och så hade vi utställning med vårt photography society. Det var en så himla kamp att få upp bilderna utan riktiga grejer, men till slut så lyckades vi.
 
Sedan tog jag flyget till Sverige för att pluggpausa.
 
Där åt jag sushi i solen med min syster.
 
Gick in på Monki och kunde inte riktigt låta bli att köpa med mig lite underkläder, de är ju så fina och så sköna.
 
Ok, sämsta bildkvalitén, men vem kan motstå tax-selfies? Inte jag.
 
Njöt av kvällssolen på trappan. Det är ju helt fantastiskt att ha utomhus precis utanför dörren, om en bor högst upp i ett lägenhetshus fungerar det ju inte riktigt så.
 
En fika som intogs klockan 9 på morgonen vilket kanske var lite väl tidigt, men jag hade drömt om prinsessbakelser i flera veckor och nöden har ingen lag.
 
Sirligt morgonljus.
 
Och en trött Signe. Hon ligger förresten alltid såhär och sover, knäppkatt.
 
Tillbaka i Edinburgh lyckades jag knipa sätet längst fram på bussen, älskar att sitta där, så läskigt men utsikten är ju helt klart värt det.
 
Det obligatoriska besöket till the Wee Boulangerie en söndagsmorgon. Där finns de bästa mandelcroissanterna och det godaste brödet.
 
Ungefär så ja.
 
En kväll var vi ute med Amnesty och hade så sjukt kul som vanligt, ville aldrig gå hem. 
 
Alltså, denna stad <3 <3 <3 
 
Blev så glad när jag såg att körsbärsträden nere vid Princes Street blommar, så fint!
 
Och så grillade vi ju i fredags, här är en selfie som vi tog. Så glada!!
 
Igår var det sommarväder igen, jag och Fatou grät blod över att vi var tvungna att sitta inne och plugga. Men fint ändå att kunna ta en kaffepaus i solen som föll in genom Fatous fönster.
 
Och så en chokladkanin som fick agera påskgodis och pluggtröst. En vecka kvar, sedan är jag fri!
8 kommentarer
Anna

vilken söt kisse!

Bonnie

Blir så glad i själen av din blogg!

Svar: Åh, PUSS!! <3
Jennifer

Nastasja

Vilka underbara bilder. Vår vår vår!

Svar: Åh, fin du är! Tack!!
Jennifer

Diman Dilir

mysiga bilder!

Frida

Så fina bilder!

Svar: Åh, tusen tack!!
Jennifer

Vicky

taxbilderna! ni ser så mycket kompisar ut. <3

Vicky

taxbilderna! ni ser så mycket kompisar ut. <3

Martina

Vilken söt katt! Gud så söt!
Och vilken stad Edingburgh verkar vara, vill dit mer och mer efter varje gång jag kollar din blogg :)