stresshantering

Idag har jag ett stresshjärta. 12 dagar kvar till prov, och pluggpaniken börjar ett två tre - nu! Men vi tänker inte på det nu, utan jag tycker att vi tittar på lite terapi i stället i form av mjuka djur:
 
Dolly som fortfarande ligger och lurar under mattkanten trots att hon börjar bli en gammal tant. 
 
Lurviga taxtassar.
 
Och Edgar som boxar efter ost.
 
Livsnjutaren Hugo.
 
Signe som har den mjukaste magen någonsin, lovar.
 
Och Bamse som tjurar i soffan.
 
Nu måste jag återvända till pluggberget, men vi ses snart igen! Puss!
20 kommentarer
Maja

Så söta allihopa!!!

Svar: Sötaste jag vet!!!
Jennifer

JUNITJEJ

Vilken härlig terapi! Lycka till med kommande plugg.

Svar: Bästa terapin som går att finna! Och tusen tack!!
Jennifer

Beatrice

Så himla fina! Och säkert lika gosiga som fina dessutom. Lycka till med prov!

Svar: Åh, tack fina!!
Jennifer

Malin Jonsson

Så söta! Trodde att jag bläddrade förbi en bild på min egen katt när jag såg bilden på hugo, haha. Lycka till med plugget!

Svar: Åh, fint ju!! :) Och tack!!
Jennifer

Joe

Men åå så söta!! Har själv en tax med exakt samma blick som den på bilden! :)

Svar: Haha, åh, så fint!! :) Taxar är ju så bra!
Jennifer

Maria Ekblad

Alltså <3 världens finaste inlägg. Och tänkte precis "Gud vad lik min Molly" när jag såg bilden på Dolly innan jag läste namnet haha :')

Svar: Haha, fint!! :) Och vet du? Dollys mamma hette faktiskt Molly! Fantastiskt bra kattnamn :)
Jennifer

Sofia

så fina och mysiga bilder!

Svar: Åh, tack fina du!!
Jennifer

Nastasja

GOSIGT! Och kämpa på fina! Det kommer gå hur bra som helst. Puss!

Svar: Åh, du är ju så fin! Tack!!
Jennifer

MYLLENBERG | kärlek, livsglädje & lite svettlukt

gud så söta bilder! älskar första bilden på Hugo, så sjukt koncentrerad ;)

Svar: Haha, ja!! :) Och tack!!
Jennifer

Kvinnan

Man blir bara lycklig av dina bilder!
Tack.

Svar: Men tusen tack!!!
Jennifer

Emelie

nejmen gos! Du har ju världens bästa öga för djurfotografier.

Svar: Men puss på dig!!
Jennifer

Malin Aurora

Åh<3

Martina

Jag dör.

idaalsterhed.blogg.se

alltså djur <3<3

freja

ååååh, så himla fina & mjuka!

Ebba Molin

åh vad jag älskar att borra ner näsan i mina katter, mata dom med godsaker och läsa en bok med en kisse i knät.

lina

men gosh, man vill ju bara gosa med alla de där mysisarna när man ser dessa bilder!! :0

Maria Ekblad

Åh <3 Så himla fint!!

Simone

Mys med husdjur!

Svar: Åh, ja!!! Bästa!
Jennifer

Johanna Af Apel

Alltså jag avlider nästan av dessa FANTASTISKA djurporträtt! <3

Svar: Åh, FIN du är!! Puss! <3
Jennifer