tillbaka igen

glimtar av mitt sverigebesök
 
Jag landade i ett ljummet Edinburgh sent igårkväll och kastades direkt in i det verkliga livet igen; satt på bussen till skolan redan klockan 7 imorse och har spenderat förmiddagen med att skrivaskrivaskriva på en research report som ska vara inne på fredag (men som allra helst får bli klar idag eller imorgon). Då är det ju tur att lugnet som smålandsskogarna ger fortfarande sitter kvar i bröstkorgen. Och åh, det var verkligen så himla fint att få rensa huvudet från pluggstress, skratta tillsammans med personer som jag saknar och klappa mjuka kattmagar i ett par dagar. Lyckades fylla hela 32GB med bilder och filmer som kommer få pynta bloggen de närmsta dagarna, måste bara hinna redigera allt först. Och plugga, förstås.
10 kommentarer
Maja

Åh, jag ser SÅ fram emot att få se alla bilderna!

Svar: <3 puss!!
Jennifer

Diman Dilir

mysiga bilder!

Svar: Åh, tusen tack!! :)
Jennifer

Nastasja

WOOPA! Kämpa på goding! Längtar efter bildern jag med :))

Svar: Puss fina!!
Jennifer

Sara

Hästmular<3 Ditt Sverigeboende verkar så mysigt det med

Svar: Åh, ja! Det är himla fint!
Jennifer

Bonnie

Ååååååh.

Ida Sundae

Åh, jeg elsker bildene dine! Og håret ditt og bloggen din! Og jeg eeelsker Edinburgh. Pleide å studere der. Diggbar by!

Svar: Åh, men åh!! Tusen tack!!
Jennifer

Vicky

32 gb! haha herregud. <3333 låter inget mindre än fantastiskt.

Svar: Haha, jag vet! Överträffade mig själv.. men skyller på att det blev ganska mycket film som tar mer plats, haha :)
Jennifer

Linda

det där låter supermysigt!

Svar: Åh, det var det verkligen!!
Jennifer

fanny darling

32 gb! wow. ser fram emot att se allt detta förstås! men film tar ju enormt mycket plats, ska bli så fint att se smålandsmagin i rörlig bild. <3

Ingrid Bergman

Ser helt fantastiskt ut!