syster i svartvitt


 
Fina, starka, kloka Johanna.
12 kommentarer
Agnes

Sjuuukt bra bilder!!

Svar: Åh, men så glad jag blir! Tack!!
Jennifer

Maria

Åh så fint!!!

Svar: Åh, tusen tack!!
Jennifer

Lena

Wow. Utrolig vakker jente, dødsfine bilder og sort/hvitt-tonene dine er helt fantastiske!

Svar: Åh, men hallå! Så fin du är! Tack!!
Jennifer

Jenny

Så prickig och fin! :)

Svar: Finast!!!
Jennifer

FrökenTV, bloggen om tv och film

så fina bilder

Svar: Åh, tack snälla!!
Jennifer

Lydia Elstig

så fin hon är!

Svar: Finaste jag vet!!
Jennifer

Madeleine -FOTO FEMINISM VEGANISM

älskar de här bilderna, speciellt de sista två. kontrasten är fuckin' amazing!

Svar: Åh, men så glad jag blir att du gillar det! Tack!!
Jennifer

Cornelia

Älskar hennes fräknar! Riktigt fina bilder

Svar: Bästa fräknarna i världen! :) Och tack!!
Jennifer

Diman Dilir

så fina bilder!

Svar: Åh, tack fina!
Jennifer

Johanna

Alltså wow vad vacker hon är!

Svar: Åh, ja!!! Vackraste jag vet!
Jennifer

Nastasja

HUR BRA ÄR NI INTE DÅ?!?! Vill också har så många fräknar, så himla fint.

Svar: Men FIN!!! Och ja, jag vet! Är lite lite avundsjuk på att hon fick alla fräk-gener!
Jennifer

Fanny

Vilka vackra fräknar!

Svar: Åh, de är bäst!
Jennifer