hejdå november.

 
 
 
 
 
Sista veckan i November involverade:
 
♦ hysteridans med 90tals-hits dunkande genom kroppen.
♦ den första glöggen och lussekattsbak.
♦ att komma hem från en heldag på biblioteket och kliva in i en överraskningsjulpyntad lägenhet. <3
Interstellar på bio. Gå och se den för allt i världen, bästa bioupplevelsen någonsin.
♦ fika på IKEA till stängningsdags.
♦ alldeles för lite sömn.
♦ och alldeles för mycket kaffe.
 
Idag äter jag lussekatter till frukost och dricker te som smakar sovmorgon, djupandas inför de kommande veckorna. Från och med nu kommer jag i princip flytta in på universitetsbiblioteket och plugga inför mina exams, så om det ekar lite tomt här framöver så vet ni varför. 
 
 
18 kommentarer
Daniella 🌙

om man kommer till edinburgh liksom på morgonen och åker sen igen på kvällen, bara över dagen? (since bussarna tar så lång tid att man inte får ut en hel helg) finns det någonting man absolut inte får missa då? :)

Maria

Så fina bilder! Speciellt ekorren <3

Klara

Åh, vad det låter bra! Lycka till med plugget, heja heja!

kaneli

Väldigt fina och stämningsfulla bilder! Och lycka till med allt plugg!

Julia

Det siste bildet! Gud, hvor fint! Og Interstellar var helt fantastisk, ja. Kos deg i Desember!

Nastasja

Alltså, sista bilden är så bra!! Och interstellar <3. Och och och lycka till med plugget!

Emelie - Lever drömmen i Paris!

Det här med alldeles för lite sömn känner jag verkligen igen..! Men åh, bilderna är som vanligt magiskt vackra. Tror aldrig jag kan tröttna på dina ekorrbilder, Jennifer.

ISA

åh vilken härlig sista vecka i november! dans till 90-tals hits <3

Sara

Lussekatter till frukost<3 Så extra fint vattenpölsfotot är!

martina

Blir alltid inspirerad när jag kikar in på din blogg! Dina foton är jättefina och jag blir på något vis inspirerad när du berättar om ditt liv på universitetet, jag har aldrig varit någon som direkt tycker mycket om att plugga men när jag läser hur du har det blir jag pepp! Låter ju så häftigt att gå på universitet utomlands, lära sig massor, sitta timmar i biblioteket och ta sig igenom exams! :) Lycka till med plugget!

Svar: <3!!!
Jennifer

lovisa

herregud sista fotot!? hur är det möjligt ens. SÅ fint.

Anni

Kämpa på med pluggandet! Men var rädd om dig. :) Ska bli fint att kanske få se några bilder av Edinburgh i julskrud framöver här.

Kajsa

Lussekatter till frukost <3 <3

Diman Dilir

mysiga bilder!

Jon

Hej fina Jennifer,
du brukar vara så jävla smart så snälla hjälp mig..
Det blir nyval i Sverige, 22 mars 2015 och jag är så jävla rädd att SD kommer gynnas av detta... Jag orgniserade mig otroligt mycket med UF! innan valet i september men nu bara... orkar jag inte. Vad gör jag? (Har funderat på att rymma ut i skogen, men det är så himla kallt...)

Svar: Massa pepp och ork till dig!!! <3 F! klarar detta!! Tillsammans gör vi det här! Puss!
Jennifer

Sandra Leone

Heja dig! Kämpa på med plugget.
Vilken fantastiskt fin sista vecka i november.

Alexandra

Oj, insåg nyss att jag kommenterat dessa höstfoton i ett helt annat inlägg. Hahahahha sorry.

Sofie

Så himla fina bilder!