happy new year.

(gif)
 
Ville bara kika in här och önska er GOTT NYTT ÅR! Tusen miljoners tack för att ni läser, för att ni orkar lämna fina or och för att ni peppar, det hade inte varit hälften så roligt utan er. Ni är bäst. <3
 
Hoppas ni får en fin nyårsafton, oavsett om ni firar med buller och brak, eller bara ligger hemma i sängen och äter pizza. Skickar lite extra tankar till er nykterister där ute, för jag vet hur det kan knyta sig i magen inför festligheter där alkohol har en så framträdande roll. Och det kan vara fint att bli påmind om att det är ok att ha världens tråkigaste nyårsafton, för imorgon är det en helt vanlig dag igen. Själv har jag mensvärken från helvetet och har pluggat hela dagen, men tänker att den storslagna fyrverkerikavalkaden som Edinburgh står för ikväll nog ska råda bot på det.
 
Nyårspuss!
 
13 kommentarer
Ellen Delin

Gott nytt år till dig med och lycka till med allt!

Ellen Delin

Gott nytt år till dig med och lycka till med allt!

Maria

Gott nytt år Jennifer!

Mirano

Gott nytt år! <3

Matilda

Ditt inlägg räddade min kväll. Jag ligger hemma och passar hund och känner mig ensam och dina ord var precis vad jag behövde. Tack! <3

Jennifer Palmblad

Gott nytt på dig, favoriten x

Svar: Gott nytt år till dig också, fina! <3
Jennifer

isolde

stora kramar för ett gott nytt år och världens bästa 2015 :)

Jenny

Gått nytt år finaste, bästa vän!

Svar: <3!
Jennifer

Beatrice

Gott nytt år, fina du! Som fellow nykterist kan jag glädjas åt att mina föräldrar fattar grejen, och min pojkvän likaså, så vi köpte alkofritt bubbel och en mouserrande äppelmust till mat och tolvslag i år! Bästa champagnen jag någonsin testat!

Svar: Åh, så skönt med förstående medmänniskor!! Och mousserande äppelmust låter ju HELT fantastiskt!!
Jennifer

Vicky

fina du! sånt himla gott nytt år!! är också lite :/ över vilken stor roll alkohol har i folks firande (och då inte minst i mitt egna) .... är verkligen kluven kring detta. ett nyårsmål är att hitta någon rimlig väg som känns bra. puss!

Svar: Det låter som ett väldigt bra nyårsmål tycker jag! Puss och pepp till dig, fina! Hoppas 2015 blir allt du önskar <3
Jennifer

hedda

gott nytt år!!! kan du inte berätta hur du går till väga för att göra gifen i inlägget?? så snyggt!

Elin

Tack så mycket! Och Gott nytt år!!!

Alma Bengtsson

så fin gif!! Gott nytt år! :)