sn❄w.

 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kunde inte tro mina ögon när regnet slog om till snöfall när jag stod och väntade på bussen till skolan i torsdags. Var helt enkelt tvungen att ta en promenad i skymningen när jag kom hem, krama snöbollar och höra snön knastra under kängorna. Åh, bäst.
 
Igår skrev jag exam i socialpsykologi, så nu är det bara ett exam kvar innan jag får gå på jullov. Det ska bli så oerhört skönt att slippa se skolans bibliotek på ett tag, och slippa stirra in i en skärm 90% av min vakna tid. Har ju liksom inte gjort något annat än att plugga nu i flera veckor. Men vi tog en liten paus när vi kom hem efter provet igår, tittade på Harry Potter och åt pizza. Och så kom bästa Fatou hem med en julgran!! Hon firar ju inte ens jul, men hon ville göra mig glad och överraska lite. Finaste vännen!  ♥
 
 
 
25 kommentarer
Nastasja

Alltså, jag ryser av bilderna. Helt magiskt!

elise

så himla vackert!

Maria

Wow Jennifer vad fina bilder! Och vad fint att hon köpte en gran i present fast hon inte ens firar jul :')

Sandra Leone

Åh det låter som bästa sättet att ta en paus på! Det låter som om du verkligen är värd det.
Vilka underbara bilder. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det kommer snö hit snart.

Kaneli

Helt magiskt vackert ju!

Daniella 🌙

avis här i söder... :D

Klara

Så vackert! Gillar verkligen första bilden.

Hey Emelie

Så vackert! Och vad gulligt gjort av Fatou :)

Kajsa

Fy vad vackert ni har det. Här är det bara regn regn regn.
Är lite nyfiken på ditt volontärarbete inom amnesty - hur började du med det och hur aktiv är du?

ISA

Så himla vackert. Hur kallt har ni det? snackar vi massa minus!? :O

Svar: Njäe, det ligger runt -1 till typ 3, så det är inte så kallt ändå :)
Jennifer

Beatrice

Men WOW!? Alltså, så fint att man typ vill dö, och då är det inte ens mycket snö än? Längtar tills snön kommer till Malmö, men vi har över 5 plusgrader konstant, till och med på nätterna, så det får nog vänta ett tag...
Kul också med bra vänner som tar hem julgranar! Själv har jag en pytteliten rumsgran som jag pyntat med några kulor som tynger ner grenarna helt och hållet, haha.

Ebba Molin

underbart! här kom snön igårkväll..lagom till lucia. kram

Vicky

men!!! så drömmigt. har så himla svårt för vintern annars men nu längtar jag. man kan inte ha kaliforniensommar för evigt. åker hem till skandinavien om knappt en liten vecka!!

Elin

W O W! Så fantastiskt vackert. Nu längtar jag ännu mer efter snön.

Glad tredje advent, fina du.

Jennifer Palmblad

Alltså oj oj oj.
Och jag som inte ens gillar snö x

sunsetheat

Så himla fint !!
Vad söt av Fatou ^^.
Lycka till för den andra tentan :

Katrine

Magiska foton! Den första smygande snön är speciell, även för mig som inte tycker om snö. Glad tredje advent och lycka till med tentorna!

Jorunn Lavonius

Alltså. Edinburgh. Så himla himla avundsjuk.

Rebecca Larsson

Åh det ser så himla fint ut!

Niklas Andersen

Så himla BRA bilder! Härlig miljö

Mari

SNØ! Det er favorittdagen min i året den første dagen med snø. Det kom i går her og jeg og venninna mi bygget snømann, rullet ned bakker og hadde snøballkrig. Åh, vinter!

Anja

Otroligt vackra bilder! Åh, vad jag längtar tillbaka till Edinburgh när jag ser detta.. :)

B

Åh fina bilder!! Tänkte bara höra med dig hur du gjorde på studenten som nykter? Jag dricker inte och kommer inte heller göra det på studenten. Hur gjorde du på studenten? Kommenterade folk? Är inte jättepeppad på att åka flak heller pga. är ingen "festmänniska" samt pga fulla människor. Vet inte riktigt hur jag ska göra för vill ju åka egentligen men är rädd att jag ska ses som awkward/en tråkmåns som bara står still och så utan att hoppa runt/skrika osv.?

Martina

Åh vad vackra bilder!
Får jag fråga vad du använder för objektiv här? Skulle själv vilja ta såna här tjusiga landskapsbilder!

Johanna Af Apel

Ååååh gud vad fint. Saknar snö SÅ himla mycket. <3

Svar: Åh, jag också!! Det varade tyvärr bara i en dag, men jag håller tummar och tår för att det ska komma mer!!
Jennifer