the resurrection.

 
HEJ INTERNET! Jag råkade visst falla bort från både blogg och instagram de senaste dagarna, men alltså, har verkligen bara pluggat all min vakna tid sedan i söndags. Tog bussen till skolan innan klockan 7.30, satt på biblioteket, tog bussen hem vid 18, och slog sedan läger på golvet vid mitt element och fortsatte plugga. Varje himla dag. Men vet ni?! Nu är jag äntligen färdig för terminen! Det var så himla bisarrt att komma hem och kunna göra precis vad jag ville? Jag firade med att tvätta (har liksom inte haft tid till det de senaste veckorna, så skönt med rena kläder igen), äta chokladglass och sova. Nu väntar 3 veckor av ledighet och det känns så obeskrivligt skönt. Planerar att sova bort stressen som fastnat under ögonen och baka massa julgodis, ta långa promenader och åka på utflykter. Kommer bli så himla fint.
 
Och måste ju också passa på att skicka lite kärlek till er som sitter där på andra sidan skärmen och skriver fina ord till mig <3 Det gör mig så oändligt glad och varm i hela kroppen. Nu när jag är tillbaka i verkligheten igen och får lite mer tid till att hänga här på bloggen vill jag verkligen bli bättre på att svara på era kommentarer och sånt igen. Hoppas ni har det bäst i December-myset och att livet är snällt mot er. 
 
 
7 kommentarer
Frida

Fasen vad duktig du är!!! Grattis till ledigheten

Svar: Åh, men tack!!! Känns som att jag har vunnit högsta vinsten på lotto ungefär!
Jennifer

Annabella

Alltså wow vilken powerwoman du ääär!!! Heja heja dig, hoppas din jul blir världsbäst (och hoppas det finns mer tid till bloggande nu) PUSS

Svar: Åh, men PUSS!! <3
Jennifer

Jennifer Palmblad

Välkommen hem x

Jennifer Palmblad

Måste bara säga att du är så nedrans kick ass. Vet inte hur du fixar att vara så diciplinerad. Jag är helt grymt impad.
Njut av lovet nu!

Svar: Åh, men hallå, hur fin är inte du?! Hoppas du har en fin jul!
Jennifer

Vicky

där är du! välkommen tillbaka till *real life*. baskoja. grattis till finals!!! är också klar med mina, ska dock inte klaga pga har inte haft mycket finals alls jämfört med flera av mina vänner. jullovspepp!!!!

Svar: Åh, men GRATTIS till ledigheten!! Hoppas du får ett bäst jullov!!
Jennifer

Sara

Så otroligt underbart skönt det måste kännas nu!

Svar: Åh ja, kan inte beskriva i ord hur bra det känns, haha!
Jennifer

Sara

Så otroligt underbart skönt det måste kännas nu!