polokrage.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bra saker just nu:
 10 dagar kvar till jullov. 
✢ mjuka tröjor.
✢ jag blev antagen till Edinburgh Student Arts Festival, så nästa år ska jag ställa ut mina bilder!!
✢ adventsfrukost med mina fina fina flatmates.
✢ en färdig uppsats som blev ASBRA (egenpepp när den är som bäst). 
✢ det snöade igår!!! Det varade bara i 10 minuter, men ändå!!
 
Nu hoppar jag på bussen till skolan för ännu ett pluggpass, men fint ändå att kunna se ljuset i slutet av pluggtunneln.
 
 
25 kommentarer
Maria

Åh vad kul med utställning!

G I N A ~

Skönt att höra så många bra saker! Och herregud så vacker du är kvinna!<3

hanna

såå fin polo, vart kommer den ifrån? <3

Svar: Den kommer från Topshop!! :)
Jennifer

Fanny

SÅ fina bilder!

Nastasja

Dina +listor gör mig glad! och SÅ grymt att du ska få ställa ut bilderna?!?!?!

Emmy's Life

Shit du liknar asmycket på Miley Cyrus på vissa bilder :)

elise

grattis till att du ska få ställa ut!! :D fan vad roligt!

Klara

"jag blev antagen till Edinburgh Student Arts Festival, så nästa år ska jag ställa ut mina bilder!!" - alltså SÅ spännande!

Madeleine -PHOTOGRAPHY FEMINISM VEGANISM

så. jävla. snygg. och grattis till utställningen babe!!!

Frida

Wiiiii grattis till utställningen och till den lyckade uppsatsen!

Sandra

Åh vad kul att du skall få ställa ut!!

Novemberpojken

Vad vacker du är!

Elin

Så himla roligt Jennifer, grattis!

Rebecca

Åhhhh wow grattis till utställningen fina du!

Vicky

helt strålande ju. utställning, vara nöjd med sitt arbete och snygga kläder. bäst!!

Stickan!

Coola bilder :-) Grattis till utställningen :-)

louise

du är på riktigt den snyggaste jag vet

Hey Emelie

SÅ bra grejer ju! Och så himla kul att du ska ställa ut!

Emelie

SÅ bra grejer ju! Och så himla kul att du ska ställa ut!

Victoria S.

gud vad häftigt med arts festival! grattis! :D <3

Josefin

Hejja dig, vad kul!

Diman Dilir

så fin!

Annster

Vad roligt :)

Sandra Leone

Grattis! Fy vad kul att du ska ställa ut dina bilder!

sunsetheat

Tycker också mycket om att göra såna listor ! Det är så viktigt att se vad som är bra !

Så fin tröja ! ( turtle necks are so pretty!)

Ha det så bra :) älskar dina bilder som vanligt ☼