och lite mer Oxford

Och så blev det söndagskväll och vi behövde fylla våra magar efter en heldag på bussen + plugg i biblioteket. Love tog mig till Gormet Burger Kitchen, och herregud så goda burgare de hade, potentiellt den godaste jag någonsin ätit. 
 
På måndagen filmade Love först en intervju med en författare och så hade han föreläsning. Jag kunde dock inte hänga med på föreläsningen (du behöver blippa ditt studentkort om du ens ska komma in i byggnaden liksom), men följde med bort till föreläsningssalen och fastnade i ett ösregn på vägen tillbaka. Fint ändå (eller kanske just därför).
 
Efter en lunch på pieminister satte vi oss sedan på Café Nero igen för plugga och redigera bilder. Älskar pluggfikor, är alltid så himla effektiv.
 
Love posade järnet med Aldous Huxley-minen.
 
När det började skymma promenerade vi tillbaka till Christ Church, och alltså Oxford, så sjukt fin stad.
 
Snygg vägg + person = win!
 
Vi åt middag på christ church, jag panikpackade och sedan var detta Oxford-besöket slut. Gick alldeles för fort, som vanligt.
8 kommentarer
Maja

Mys!

frida

men va fint!!!

Maria

Fint! Och fin väska Love har!

Sandra Leone

Drömfint. Visst är pluggfika oslagbart.

Svar: Åh, ja!! Bästa grejen!
Jennifer

Malin Aurora

Åh mys!

Frida

Den där väggen med växter var ju jobbigt häftig!

Svar: Åh, men jag vet?! Var tvungen att ta bild!
Jennifer

Jessica

Alltså Oxford är så fint och dina bilder så perfekta att jag nästan börjar gråta. ACK.

Svar: Åh, men du är ju för himla fin! Puss!!!
Jennifer

Pablo

Dina foton alltså! Ska följa dig!

Svar: Åh, men tusen tack du!!
Jennifer