en norgeresa

I söndags packade vi in oss i bilen för att åka till Trondheim, vi stannade och sov i en campingsstuga i Otta. Såhär vackert var det utanför dörren. Sjukt ju.
 
Sov tillsammans med denna griseknoen. <3
 
En bilmacksfrukost senare hoppade vi in i bilen igen och styrde kosan mot Trondheim.
 
Vi gjorde ett snabbstopp på Johannas framtida skola. Och alltså, blir ungefär stoltast i världen när jag tänker på att hon lyckades komma in här. Så otroligt välförtjänt efter allt arbete som hon lagt ner!
 
Vi kikade på en lägenhet och sedan tog vi en kvällspromenad genom Trondheim. Så vacker stad!
 
Och det här med hotellfrukost, finns det något bättre?
 
Dagen efter stog fler visningar på schemat och så en räklunch i hettan innan vi hoppade in i bilen igen för att köra de 100 milen hem.
 
Rastplatsmagi är ju ett koncept som inte riktigt funnits i min värld förrän nu. Så galet vackert precis överallt.
 
Vi var tvungna att stanna ungefär vid varenda en för att fotografera. 
 
Hejdå Norge, vi ses snart igen!
10 kommentarer
Daniella 🌙

Norge är såå himla fint..

Svar: Åh, jag kan bara hålla med!!
Jennifer

Carina

jeg må begynne å reise mer, tenk at mitt land er så fint!

Svar: Åh, det tycker jag att du ska göra, Norge är ju helt fantastiskt!
Jennifer

Maria

Åh så fint! Och vad roligt att hon skall börja där :)

Svar: Åh, ja!! Är så himla glad för hennes skull! :)
Jennifer

Nastasja

Åhhhh. Bilade runt i Norge när jag var yngre och tyckte det var fint men hade nog uppskattat det x1000 nu.

Svar: Åh, ja!! Vill så gärna se mer av Norge, så galet fint ju!
Jennifer

Jenny

Sanslöst vackert!

Svar: Visst är det helt galet vackert?!
Jennifer

Diman Dilir

så fina bilder!

Svar: Åh, tusen tack!!
Jennifer

Vilde

Såå fine bilder! Jeg studerer i Trondheim, og du har jo til og med vært i fine gata hvor jeg bor jo.

Svar: Haha, så fint ju!! :)
Jennifer

Simone

Norge är SÅ fint!!

Svar: Åh, kan bara instämma!!
Jennifer

Vicky

men oj! att trondheim är SÅ fint.

Svar: Men visst är det helt galet?? Blev verkligen så himla positivt överraskad!
Jennifer

Jenny - Bildjournaliststudent

Det är verkligen så sjukt vackert i Norge. Jättefina bilder!
Själv var jag i södra Norge i början av juli och jag kunde inte tro mina ögon när jag passerade landskapen m snötäcka berg.

Här kan du se min Norgeresa hihi
(http://novemberdreams.blogg.se/2014/july/genom-norska-fjallandskap-pa-vag-till-skanevik-och-karleken.html#comment)