garderobsfavoriter

Fick denna frågan när jag hade min frågestund: vilka kläder i din garderob gillar du mest? Jag tycker vi tittar lite!
 
Den grå klänningen. Alltså, vill ha på mig denna alltid, den perfekta nyansen av grå och i svepigt silke. Känner mig så dramatisk i den.
 
Min svarta playsuit. Är ungefär sämst på sommarväder, vet aldrig hur jag ska klä mig för att jag inte ska svettas ihjäl och se snygg ut samtidigt? Men denna playsuit är himla bra dagar då glassen smälter på tre sekunder. Älskar den låga ryggen och att jag kan hoppa och rusa hur mycket som helst utan att visa rumpan (så som en lätt gör i kjol). Och så är jag lite stolt över att jag blivit tillräckligt bekväm med att vara utan bh nu (patriarkatet ni vet), är ju så mycket skönare.
 
Den randiga skjortan, köpte den från en marknad i Bangkok för en spottstyver och använder den minst en gång i veckan.
 
Den grå koftan. Supertunn och supermjuk, och perfekt att ha till helsvarta kläder för att lätta upp lite.
 
Den randiga klänningen. Norpade denna på Cheap Mondays rea och la upp den några centimeter för att få den perfekta längden, tycker om den så mycket.
 
Mina runda solglasögon är också en solklar favorit, känner mig alltid lite som en filmstjärna i dem.
 
Den här väskan, perfekt storlek för kamera + annat smått och gott som en kan behöva, och så älskar jag metalldetaljerna vid hörnen. 
 
Så det var det! Snabb analys: äger bara svarta/gråa och randiga plagg, helt ok ändå!
28 kommentarer
Daniella 🌙

vad är det för väska?? behöver en ny och har tänkt på den sen du la upp den bilden sist

Aina

Men oj vilka fantastiska bilder! Du inspirerar verkligen

Aina

Men oj vilka fantastiska bilder! Du inspirerar verkligen

nathalie

åh så fint allting!!

isa - live your dreams

men hallå! vad är det där första för catwalkbild? :) du rockar alla dessa plaggen, så snygg och ball!

Emelie

jag tycker hela din uppbarelse är så dramatisk, att det spelar ingen roll vad du har på dig. Du är en pangbrud i allt!

Mirano

Jag vill ha din garderob, tack. :D
Sen önskar jag också att jag kunde gå runt utan BH, men är tyvärr inte jättebekvämt att låta ett par dubbel-D:are få hänga fritt. :(

Johanna

Du är så lik Mercy Lewis ibland från Salem!

Jeanette

Du ser ju ut som en filmstjärna! ❤️

Jeanette

Du ser ju ut som en filmstjärna! ❤️

Nastasja

Din stil är verkligen underbar, Jennifer! Älskar din jacka med, som du har på bilden längst ner :)

Cornelia

Älskar din stil!

Petra

Underbar stil du har!
Vart kommer väskan ifrån? Superfin ju :)

Helly

ahmen du är ju för tjusig alltså! älskar för övrigt din frisyr, önskar jag kunde bära upp kort hår så bra som du gör.

elise

typ samma smak som mig <3 den mörkgrå silkesklänningen hade jag också bott i.

Fanny

Såå fin i allt, älskar jumpsuiten.
Och det är så bra att bli bekväm att gå utan bh, ner med patriarkatet.

Flisan

Fina bilder :)

Julia

Den jumpsuiten og deg, jeg tror jeg dåner.

Hanna

Wow. Dina kläder är helt underbara! Himla fina foton också.

Diman Dilir

jackan på sista bilden, så fin!

Tess

Grymt snyggt! :) Kram

Robex Lundgren

snygg

Spell Mink

wow älskar din stil!

william

playsuit var en favvo:D älskar din stil:D

william

playsuit var en favvo:D älskar din stil:D

hjjonsson.blogg.se

Snyggt!

Sofia

Så himla fina plagg!!

Rebecca

Jösses vilka guldkorn! Och du är så vansinnigt snygg i dem. Får en fråga vart du hittat den grå skjortan längst upp? Letar efter en liknande!