bloggar jag läser, del II

Vi fortsätter den superlånga blogglistan!
 
Katri ja satumaa. Katrine bor i Göteborg där hon pluggar reklam och art direction. Hon publicerar vackra vardagsbilder och visar vad hon gör i skolan.
 
Linn Wiberg. Linn bor i London och verkar vara en så himla härlig person, 
 
 Lovisa Ranta. Hon är så galet vacker och har så sjukt snygg stil, och tar med sina läsare på fina Londonäventyr. 
 
Makrills. Emelie jobbar som fotograf på en tidning och är loppishjälte, en färgklick i bloggvärlden.
 
Niotillfem. Sandra är ju vår alldeles egna bloggdrottning! Tröttnar verkligen aldrig på hennes blogg, den är så oerhört välgjord raktigenom. Sjukt bra.
 
Ohhboy. Julia bor i Berlin, skriver helt gudomligt bra och fotograferar så fint.
 
Polichinelle. Lovisa bor i Växjö och jobbar som musiklärare, hon levererar en stor dos vardagspepp med matlagningsinspiration.
 
Sandra Leone. Ett riktigt litet guldkorn bland alla miljontals bloggar där ute, Sandras blogg känns så intim och personlig på något vis och jag älskar det. Vackra bilder och välskrivna vardagsbetraktelser. 
 
Silversaga. Jessica och hennes pojkvän är som tagna ur en film. Hon jobbar som fotograf och varenda bild är magisk.
 
Sister Disco. Madeleine tar upp så många viktiga saker i sin blogg, och varje måndag är det feministmåndag! Och det gillar vi ju!
 
Spaceherosuits. Rebecca pluggar foto på Gamleby och är så jäkla skicklig med kameran.
 
Spice it up. Älskar bilderna och hur hon lyckas fånga sin vardag, både i bild och ord.
 
Sunshine in North. Vackraste bilderna!
 
the Shuffle of an Overflowing day. Alicia är så otroligt duktig på att skapa och skriva, gillar hennes blogg massor.
 
Un Vélo. Recept, illustrationer, kläder och vardagsinlägg i en härlig blandning!
 
Vardagsbrus. Har ju skrivit om Fridas blogg otaliga gånger innan, men jäklar vad den är bra. Varenda bild lämnar mig helt stum, och så har hon så mycket attityd + vettiga åsikter. Fantastiskt. 
 
Vicky. Vicky verkar vara en så himla härlig människa! Hon pluggar en master i San Fransisco som av hennes bilder att döma verkar vara en helt fantastisk stad.
 
Wilderness. Sara bor i den mest fantastiska lägenheten tillsammans med sin pojkvän och gör så himla fina saker hela tiden, en solklar favorit! Klicka!
21 kommentarer
Madeleine -FOTO FEMINISM VEGANISM

PUSS

Alicia

Alltså så NICE! Tack för omnämnandet - blir hemskt glad! Och det är så intressant vilka bilder andra människor passar ihop för att sammanfatta en. Kul! Ser fram emot att gå igenom den här listan och bara bloggfrossa.

elise

hurra! har velat följa några bloggare som bor utomlands, tack!

Emil

Åh, alltid hemskt trevligt med nya bloggtips! Tack!

lovisa

åh tackpuss!

julia

<3!

Gabriella

Älskar detta! Är alltid på jakt efter nya favoriter!

Johanna Af Apel

Åh TACK för feta tips!! Jag läser så himla få bloggar och har liksom svårt att hitta nya vägar ur mina invanda cirklar så det är perfekt att få dina fina tips.
<3

FrökenTV, bloggen om tv och film

kul med tips

Sandra Leone

Alltså, nääe nu vet jag inte vart jag ska ta vägen med all min glädje. Fy vad fin du är och tack så jättemycket för de varma orden.
Kramar

Vill också tacka för alla fina bloggtips, du sammanfattar dem så fint.

Daniella 🌙

följer exakt alla dessa också. så bra.

Sara

Vad spännande, himla många jag inte alls visste om!

kaneli

Hur gullig är inte du! Tack och kram.

Nastasja

Yay, en hel lista till med grymma bloggare! Love it.

Vicky

du asså!! <3 (haha, så himla olägligt att min blogg ligger nere nu i typ nåt dygn ........) tillbaka igen SNART iallafall. PUSS gullis!!!

hanna, förbanna

nämen, en hel hög med mina favoritbloggar också! :D

Emelie

Jäklar vad många bra tips! Och tack för att jag fick vara med! <3

Emiza

kul med tips :)

frida

takk for fine tips!

linn london

<3 1000 tack för att du gillar och tipsar om min blogg. säg till när du är i london så dricker vi en öl ihop

Bella

Så himla härliga bloggar! Allihop faktiskt. Jag hittade flera nya favoriter! Tackar <3