internetfeminism

 
Ett gäng läsvärda inlägg kommer lastat:
 
Menskoppen är här för att stanna. Flora skriver om menskoppen! Min menskopp, som jag förövrigt vann hos Emelie förra sommaren, är typ min BÄSTA ägodel. Köp! Du kommer inte ångra dig.
 
Hopplösheten. HanaPee's har skrivit ett så himla bra inlägg om rasismens framfart på våra gator.
 
Våldet mot kvinnokroppen sker överallt. Parisa skriver om våldtäkterna i Indien och hur de hänger ihop 
 
Här är monkinin. Tycker det här är en himla fin idé. 
5 kommentarer
Maria

Älskar också min menskopp. Den har verkligen förändrat min vardag under mens. Kan rekommendera det asmycket!

nathalie

åh, sån fin idé med monokinin!

Sara

Blir impad av monkinin!

Vicky

monokini! assså folk, livet, brudar <3

Tua

Kikat in din blogg ett tag nu och är helt kär i den! Du skriver bra och tar så vackra bilder, riktigt inspirerande finner jag det :)

Nu är det så att jag ska plugga engelska i Glasgow nu till hösten och sedan vill jag börja på universitet där, allra helst i Edinburgh. Jag har däremot försökt att översätta mina svenska betyg till engelska men det går inte så bra.. Hur har du gjort med betygen? Var det svårt att komma in på universitetet i Edinburgh? Krävs det höga svenska betyg? (Har ca 19 i meritvärde, meritpoäng inte inräknat) Tacksam för svar! :)

Hoppas du har en fin dag,
Tua