sverige → malawi

 

ALLTSÅ, nu är det dags. Nu åker jag till Malawi!
 
En liten recap på varför jag åker dit: jag ska spendera 4 veckor med att lära ut första hjälpen till lokalbefolkningen, och när vi är klara med kursen har jag 2 veckor till att resa runt och upptäcka landet. Eftersom det fortfarande är oklart om jag ens kommer ha elektricitet under kursveckorna, än mindre internet, tar jag inte med mig dator. Men jag har en kamera och 64GB att fylla med äventyr, och en iPhone att säga hej från om jag springer på wifi under tiden. Dessutom har jag ett gäng med tidsinställda inlägg på lager, så helt tyst blir det inte. 
 
Hejdå Sverige, vi ses igen den 17 Juli!
21 kommentarer
Anneli

Åh vad spännande! Jag väntar med spänning på en uppdatering och dina fantastiska bilder.
/Anneli

Madeleine -an uncompromising feministic vegan

alltså GUD, ha det så himla fint nu raring! puss!

Caja

Lycka till och ha så kul :D

Stina

Härligt! Ha så kul där! :)

Julia

Kos deg så masse!

frida

ahh HA DET SÅ HIMLA GÖTT NU!!!

lovisa

ha det så jäkla fantastiskt bra, jennifer! ser fram emot bildbomber när du kommer hem. akta dig för malaria! :-*

Sara

Jisses så oerhört spännande! Hoppas du hare bäst!

Veronica

Åh vad spännande och roligt :)

Daniella 🌙

åhh!!

Lovisa

Å, så himlans häfftigt! Önskar att jag också får göra något liknande någon gång! Hoppas du får det himla bra ;)

linn

härlig Bild!!

Vicky

men guuud vad kul. NJUT. pöss!!

Victoria - Livet i USA

åh, vilket äventyr! ha det så bra :D

kaneli

Låter himla spännande och fint, ha en bra resa!

JUNITJEJ

Lycka till!

Nastasja

Waaaah, ha det allra bäst. Längtar efter alla dina bilder!!

Anna María

Så himla fint! Ha det så kul och jag ser så fram emot att få höra mer om resan när du är tillbaka.

Kaffehörnan

Vad skönt med resa, ha så kul

isa

åh vad jag ser fram emot att få höra resumen sen!! Njut och ha kul!

maja

åh, vad jag ser fram emot att se rapporter från detta äventyr sen!! :)