dimma

 
I lördagskväll rullade en tjock dimma in över Edinburgh som ligger kvar än, och det blir om möjligt än mer filmiskt att promenera genom Old Town. Så himla fint. Jag spenderade största delen av gårdagen under täcket i ett försök att återhämta mig från lördagsnatten (bortsett från ännu en episk Amnesty-brunch där vi i vanlig ordning åt tills vi sprack), men en timme innan ljuset försvann begav jag mig ut på gatorna för att försöka föreviga dimman. Och alltså, Harry Potter-känslan på detta? Galet bra.
 
54 kommentarer
Madeleine -an uncompromising feministic vegan

alltså sista bilden. orkar inte så vackert. längtar tills jag får uppleva staden!

Svar: åh, ja!! jag också!
Jennifer

M

Så himla fantastiska bilder, ser så magiskt ut!

Caja

Åh alldeles alldeles underbara bilder, bland mina favoriter du tagit av Edinburgh <3

Linafoto

Åh underbart fint!! :)

hanna, förbanna

vackert!

Sara

Påminner lite om Vindens skugga tycker jag!

Johanna

Hittade till din blogg idag och jag måste bara säga wow! Fantastiska bilder! Du är min nya girl-crush, haha!

Svar: puss!!
Jennifer

Linn

Så otroligt vackra bilder! Älskar sista bilden med fågeln. Kram

Maja

Nä!!!

Matilda

Otroligt vackra bilder!

Alva

jävlar vad fina bilder

Maria

Åh så fint! Verkligen stämningsfullt :)

Madeleine

shit vilka fina bilder!

-

Jag älskar dessa bilder! Du är fantastiskt duktig!

frida

ah va snyggggt

Nastasja

Så himla fantastiska kort.

joe

Vackra bilder!

bella

VACKERT!

Annster

Fina bilder :)

Anonym

Otroligt fina bilder.

Anna

Häftiga bilder!

Nica

beautiful shots ..mysterious too

http://seeyouatnine.blogspot.com

kaneli

Wow! Väldigt filmatisk känsla över det hela!

Natalie

otroligt fina bilder!

Jessica

FÅGELNS PLACERING I SISTA BILDEN. Perfekt. Magiskt!

Svar: <3!!!
Jennifer

Malin Aurora

Magiskt<3

Lina

Vad har du för design tema på din blogg? vill också ha det så stilrent =)

mona

Gamal psykologstudent som jag är måste jag ju berömma konstnärligheten. underbart djup, vilken känsla av mystik och medeltid. var är greve dracula?

Julia

Åh vilken underbar sida blogg.se tipsade om idag, hit kommer jag gärna tillbaka!

LORISSA LOVEBOMB

Wooosh, den med måsen på är sagolik!

Sarah

Magnifikt!

Wilhelm

Magiskt! Hittade just din blogg och efter det jag sett blir jag defenitivt en läsare!

Svar: Men, fin du är! Tack!!
Jennifer

Jasmine

Bilderna är fantastiska. Jag blev väldigt förtjust i motivet!
Kram

Elin

Otroligt häftiga bilder! Så himla fina!!

Z.

Heeeej! Jag har skickat mail t dig! .x

Fanny

Vilka magiska bilder! Tidlösa.

Malin Sirviö

Vilka härliga bilder! :D

Alice

Gud vilka vackra bilder!

Johanna

fy vad vackra bilder!

Alma

MAGISKT!!

Johan

Bra bilder. Trevlig stad.

Flisan

Fina bilder :D

Wendela

Wooow den sista bilden är verkligen helt magisk!

Linnea

fantastiska bilder!

Tess

Superfina bilder! :) Kram

lina

ohwww shit vilka vackra foton!

sofia

Helt fantastiska foton!

LYFTMER

Vilka fina bilder! :D

Ida

Magiskt!

Ewahelena

Hej,

Hittade dig av en slump och bara föll direkt.
Ska läsa din blogg och titta på dina vackra bilder varje dag, lovar!

Kram från en ny följare

Åsa

Fantastiskt snyggt!

elise

fantastiskt!

Johanna Af Apel

Men gud. Som en rökig film noir eller spionfilm. <3

Malina

Mørkt of fint.