en ny favoritplats

 
Jag möblerade om mitt rum härom dagen, fotöljen som tidigare stod inklämd i ett hörn har fått flytta till en hedersplats vid fönstret. Det blev en favorit på direkten, perfekt för frukost och tépauser. Min egen lilla nook (bra ord). 
  Livet snurrar verkligen så himla snabbt just nu, med tusen saker att fixa och tänka på. Och även om det är så himla himla roligt, så är det också lite synd att bloggen tenderar att hamna i skymundan. Men ni ska veta att jag läser era kommentarer och blir så galet glad för varenda en, även om jag inte hinner svara på alla. <3
25 kommentarer
fanny darling

åhh första bilden har så mycket mysfaktor!!! regnet, positionen, färgerna, boken.. jättefint! och ta din tid, livet kommer ju först! <3

Svar: Puss!! <3
Jennifer

Johanna

Åh, så fint!

Matilda

Åh så härligt!

henrietta

så himla fint! vill också ha en fåtölj.

Alice

Vilken förträffligt fin och mysig idé att ha en fåtölj ståendes vid fönstret sådär! ♥

Bonnie

Så galet fint!

Caja

Åh så mysigt!

Ulrika

Ser riktigt mysigt ut!

Johanna

Ser jäkligt mysigt ut! och är det kiwi jag ser? Mmmmm gott ;D haha

Nastasja

Första bilden är ju en sådan jag hade rebloggat på tumblr! Guuuu så fint.

Svar: Men så FIN!! <3
Jennifer

Jessica

ALLTSÅ NÄÄE. Första bilden är för bra. Orkar ej.

Svar: <3 <3 <3
Jennifer

Diman Dilir

mys!

rebecca

Fy bubblan vad mysigt!

Fanny

Ser så himla mysigt ut!

Emelie

Förbryllande vad lite miljöombyte kan göra. Och inget gör väl gladare än lite solsken och ljus? En ypperlig idé, det där, Jennifer!
(sitter nu och fungerar över varför min fåtölj står i hörnet...)

Malin Wederberg

Vilken underbar plats!

Emilia

Så vackra bilder!

Alex

Din frisyr! dör så snyggt.

freja

så himla mysigt!

Maria

Åh vad fint ljus! Och fin du är!

Nica

that first picture is absolutely stunning ! LOVE it !


http://seeyouatnine.blogspot.com

elise

så fint foto, det första!

hanna, förbanna

första bilden <3
(och andra också, förstås)

kaffehörnan

Fantastiska bilder du delar med dig

Maria

Men vilken himla movie star du ser ut som på bild 1. Feeling! Bara SÅ himla fabulöst! Tokgillar frippan också!

Svar: PUSS!
Jennifer