sommarlovstorsdag

 
idag har jag:
: vaknat till svalornas kvitter och tjatter.
: ätit fruktsalladsfrukost under äppelträdet.
: läst ut Siddharta. Så himla annorlunda allt som jag brukar läsa, men tyckte om den så mycket ändå.
: gått en två tre promenader med både hund och katt som sällskap.
: lyssnat på skogsljud, som krasade kottar och tysta granar.
: plockat en bukett med för tidig midsommarblomster.
: bränt öronen i solen, stackarna är krispiga som chips nu.
: och tagit en lång tupplur under ett kallt täcke.
9 kommentarer
Elin

Sjukt fina bilder! Och bild 4 ser precis ut som en bild som Sara som har instagramkontot cupidbow lade ut idag!

Bonnie

Åh vad jag längtar tills jag får sommarlov! Endast tolv dagar kvar nu.

Frida

haaahahaha öronchips! jag vill också ha sommarlov!! Bara en tenta kvar nu

Emelie

så naturvant och fagert enkelt.

Önskar jag kunde göra detsamma, men nu är det mulet och trist ute, så mitt sug efter promenad falnade.... blir att sitta inne och äta knäckebröd med ost istället.

Kvinnan

Är det det som kallas baconöron ? ;)
Haha var rädd om dig!
Kram!

Cornelia

Att vakna till fågelkvitter är så underbart, så länge det inte sker fem på morgonen

Double Up - Lina och Malin

Din header är sådär otroligt fin!

Victoria - Livet i USA

magiska bilder, gillar den sista speciellt. <3

kaneli

Vilken idyll!