lördag.

 
Ville bara kika in och säga hej innan jag åker till skolan för att beta av dagens plugg och dissertation planering. Är inne i ett sånt himla pluggflow just nu. I torsdags satt jag i skolan och pluggade i nio timmar innan mina flatmates ringde och bara "where are you?!!? COME HOME, it's not normal!!!!!" och jag insåg hur mycket klockan var. Hoppsan. Men jag känner mig som ett sockerrusigt barn på julafton och med alla bra pluggljudssidor som ni tipsade om så försvinner jag helt in i min egna lilla värld. Tänker att det ändå är ett bra tecken på att jag hittat rätt.
 
På bilden nere till vänster skymtar förresten mitt nyaste piercing-tillskott (bättre bild här), är så himla nöjd även om det är sjukt svårt att sova. Och så lätt att glömma bort att en inte kan hoppa och rusa som vanligt riktigt än.. igår slängde jag mig i soffan, landade på örat och AJ. 
 
Ikväll är det AGM med First Aid Africa så vi ska klä upp oss, äta mat och dansa tills vi stupar, ungefär. Ska bli så galet fint att få träffa min Malawi-grupp igen! <3 Puss och hoppas ni har en fin lördag! 
 
(p.s. fortsätt att visa mig era bästa bilder!! Så himla fint och peppigt ju!!)
 
12 kommentarer
Nastasja

Du är så vacker! Miss u.

Svar: Saknar dig ju!! <3
Jennifer

Beatrice

Himla fina bilder! Och roligt med plugget, kanske kan jag också hitta så rätt en dag, hoppas verkligen det.

Svar: Åh, tack fina! Och ja, det tror jag nog att du kommer göra!
Jennifer

Stina

Jag vet inte om du just behöver veta det just nu men ville bara säga att du är så himla bra! Så nu vet du :)

Svar: <3!!
Jennifer

ISA

vackra, bra, härliga du! det är världens bästa tecken ju att du hittat något du brinner för. heja!

Svar: Puss fina!!
Jennifer

chrissy

alltså vilken snygg piercing!!

Svar: Åh, tack bästa du!!!
Jennifer

Malin

Vilken himla cool sminkning! (och piercing)

Svar: Åh, tusen tack!!
Jennifer

AgnesBlixa

Åh älskar din piercing, blev sjukt pepp på att piersa mig nu.... Tack! :D

Svar: Åh, tack snälla tillbaka!!
Jennifer

AgnesBlixa

Åh älskar din piercing, blev sjukt pepp på att piersa mig nu.... Tack! :D

AgnesBlixa

Åh älskar din piercing, blev sjukt pepp på att piersa mig nu.... Tack! :D

Sara & Elin

Med risken att låta allt för creepy men, alltså såå vacker o snygg att man dör lite! Skickar en massa (även fast du inte behöver det) pluggpepp!

Svar: Åh, men <3!!
Jennifer

Jorunn Lavonius

Har du pinterest? Kan tänka mig att din pinterest skulle vara världens drömmigaste!

Matilda

Åhh använde du asoftmurmur.com? Isf, bästa sidan!! Älskar att kombinera olika ljud, ljust nu älskar jag våg-ljudet med lite åska i bakgrunden! Nån annan bra ljudkombo som en inte får missa?

Svar: Ja, sjukt bra!! Jag kör oftast på åska med vind och eld, så mysigt!
Jennifer