återkomsten.

Åh, men HEJ!! Jag är tillbaka på bloggis ordentligt igen!! I alla fall tills nästa essay crisis, heh. Har ju mest suttit på universitetet den senaste veckan, men några ögonblick lyckades fastna på kameran iaf. Vi kikar:
 
En morgon andades jag regnluft och fick se detta fantastiska innan det var dags att sätta sig på bussen till skolan.
 
En annan morgon tog jag en promenad runt the meadows i sirligt morgonljus.
 
 
Och åt frukost i sängen; grekisk yoghurt med fikon och kokos-mix, ett ägg + smörgås som inte var så bildskön.
 
Eldröda löv som tappert håller sig kvar på grenarna.
 
 
 
 
 
Så igår, efter att ha suttit på skolan sedan klockan 7 (jag), panikrefererat (Fatou) och sedan lämnat in våra proposals, gick vi upp på Arthur's Seat för att titta på solnedgången. Vi missade den med en kvart, men det var så oerhört vackert ändå. Luften var hög och sådär härligt vinterkrispig, och det har nog aldrig känts så skönt att andas förut.
 
13 kommentarer
Maria Ekblad

Åh så mycket fint.

Beatrice

Alltså den där staden? Dör så fin den är. Måste måste åka dit så fort jag kan. Är den finast någon speciell årstid, eller är det bara fantastiskt året om typ?

Nastasja

Åh, älskar kvällsbilderna!!

Victoria

åh, så vackert. <3

Diman Dilir

mysiga bilder!

Sandra

Så himla fin stad du bor i <3

Agnes

Åh wow vilka super coola bilder! Allt från frukost inspirationen och stadsidyllen! verkligen super!

idaalsterhed.blogg.se

vill tillbaka till edinburgh. NU.

Olivia

underbara bilder!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vilka härliga bilder!

hedvig

men alltså wow!! vill ju bara åka till edinburgh direkt när jag ser dina foton! SÅ fint!

frida

åh så himla fint. alltså himlen <3

Linnéa Hagström

Åh, så himla fina bilder och så himla fin blogg!