kvällsljuset en tisdag.

 
Edinburgh visade sig från sin allra bästa sida igårkväll, när jag i isande oktobervindar styrde stegen genom the meadows, nerför trappan vid grassmarket, och så hem till fina Gabriella där jag var bjuden på pizzakväll. Hade det verkligen hur bra som helst; knådade pizzadeg, åt oss mätta, drack gotländskt té och skrattade högt ihop med nya människor. Galet bra grej att göra en helt vanlig tisdagskväll.
 
Och just det! Jag upptäckte att kategori-fliken inte riktigt fungerade som den ska, men nu ska det vara fixat. Hojta gärna om det är något annat som krånglar. Puss!
 
20 kommentarer
Susanna Maria J

Helt otroligt, jag blir mållös av dina bilder <3

Svar: <3!!
Jennifer

Emiza

fina bilder

Svar: Åh, tack snälla!!
Jennifer

Ulrika

Lövbilden är helt underbar, älskar färgerna.

Svar: Åh, tusen tack!
Jennifer

Maria Ekblad

Åh vad fin sista bilden är!

Svar: Åh, tusen tack!!
Jennifer

Ulrika

Bild no 2 & no 4 <3 Älskar dem!

Svar: Åh, men vad fin du är! Tack!!
Jennifer

Klara

Så fina foton! Hösten är ju så himla bra med prassliga, eldiga löv och fint ljus.

Svar: Åh, tack!! och ja, visst är den :)
Jennifer

Mikaela

Hej Jennifer , jag är ganska ny här, men jag älskar redan din blogg något enormt. Den är nu en av mina absoluta favoriter och jag finner en enorm inspiration hos dig. Men jag undrade, skulle du möjligtvis kunna göra ett blogginlägg om ditt liv från allra första början till idag? Jag tycker det är så himla intressant att se vart alla började ifrån och följa deras tidslinje i livet, kanske för att jag själv är ung och inte har en aning om vad jag ska göra av mitt liv än, och att det på något vis känns tryggt att se var när och varför någon annan kommit till den punkt de är idag. Jag vet inte, det var bara en tanke, för jag tycker du är så himla intressant och bra. Tack för din fina hörna på internet.

Svar: Åh, men du!! Blev så otroligt glad för dina fina ord!<3 Och ska absolut försöka knåpa ihop ett inlägg! Puss!
Jennifer

Nastasja

Åh, löven-i-vattnet bilden!! Så himla fint ljus.

Pyret.

Kan inte hantera hur himla fina och höstiga bilder det är i detta inlägg.
Låter som en hemskt trevlig kväll för den delen!

Svar: Åh, men tack fina!!
Jennifer

Diman Dilir

så fina bilder!

Svar: Åh, tack snälla!
Jennifer

Matilda

hej jennifer! jag håller på med min ucas-ansökan i nuläget men har lite kris när det gäller referensen. hur många ska det vara och är det denna person som skickar in ens ansökan? ska allting annat vara klart innan de fyller i? jag blir väldigt förvirrad eftersom jag inte är säker vem jag ska fråga - det är ett ganska tungt jobb om man inte är insatt. hur gjorde du?

Svar: Jag var lite osäker på exakt hur det fungerar (är ju trots allt 3 år sedan nu..), men Anna var snäll och kommenterade med lite hjälp: Du behöver ha en referens, och om du ansöker som en independent applicant, vilket du antagligen gör, fyller du i den här personens kontaktuppgifter i ansökan. När du sedan klickar på en länk skickas ett mail till din referent, som på egen hand loggar in och klistrar in sin text. När detta är gjort kommer du att se det i din ansökan, och när du är klar med alla dina delar är det klart att skicka! Spelar ingen roll i vilken ordning detta görs, för det är i slutändan du som klickar på send-knappen. Lycka till! :)
Jennifer

Emelie - Lever drömmen i Paris!

Gudars skymning. Eller.. Skymningen i Edinburgh, rättare sagt.. (fast den känns ju nästan som lämpad för en gud).

Svar: Haha, söt du är!! älskar dina fyndiga kommentarer!
Jennifer

Mimmi

Åh hjälp, du är så otroligt bra på att fånga ljuset. Dina bilder är helt otroligt vackra!

Svar: Åh, men tack fina!!
Jennifer

klara

Hej!
Jag är så brutalt sugen på att flytta till Skottland och då helst till Edinburgh.
Men då skulle jag vilja jobba, därför undrar jag om Du jag någon koll på hur svårt/lätt det är att få jobb? Jag vet ju att du pluggar men du kanske ändå har lite koll?
Tack för världens finaste blogg också!
Kram

Svar: Åh, har faktiskt ingen aning om hur lätt/svårt det skulle vara.. men jag tror ändå att det inte ska vara några problem? :) Kram!!
Jennifer

Kristine

Edinburgh ser ut som en så fantastisk fin by!

Svar: Åh, det är det verkligen!! :)
Jennifer

May-Lene i Edinburgh

Det var virkelig fint her tirsdag kveld! Tenkte over det selv på vei hjem fra universitetet :) Bildene dine er nydelige, som alltid!

Svar: Åh, det var så fint!! Och tack fina! :)
Jennifer

Emelie

Men jisses vilket fint ljus!!! Älskar bilden på lövet, samt löven i vattnet. Du är fantastiskt duktig på att fånga ljuset!

Svar: <3!!!
Jennifer

Anna

Matilda! Jag har just blivit klar med min ucas-ansökan, så jag kan nog svara på dina frågor. Du behöver ha en referens, och om du ansöker som en independent applicant, vilket du antagligen gör, fyller du i den här personens kontaktuppgifter i ansökan. När du sedan klickar på en länk skickas ett mail till din referent, som på egen hand loggar in och klistrar in sin text. När detta är gjort kommer du att se det i din ansökan, och när du är klar med alla dina delar är det klart att skicka! Spelar ingen roll i vilken ordning detta görs, för det är i slutändan du som klickar på send-knappen. Lycka till!

Svar: Tack för hjälp!!! Håller tummarna för att du ska bli antagen!! :)
Jennifer

Linn

Du tar enormt vackra och levande bilder! Älskar det. Puss

Svar: Åh, tack fina!!
Jennifer

Johanna Af Apel

Alltså herregud, denna sagostad!! <3