DET ÄR NU DET HÄNDER.

 
Idag skriver vi historia. 
 
18 kommentarer
Helly

Hejjahejja! Det är idag det händer!

Svar: Jaa!! <3
Jennifer

elise

jaaaa det gör vi! är så nervös inför hur detta val ska gå :/ :/

Svar: Är så nervös att jag går av på mitten!! För fasen, nu gör vi det här!
Jennifer

lovisa

ryser. av kärlek, nervositet och gemenskap. NU GÖR VI DET HÄR! KOM IGEN!

Svar: JAAA! <3 <3
Jennifer

Daniella 🌙

jag blir så ledsen om de inte kommer in...

Svar: Vill inte ens tänka tanken..
Jennifer

Fanny

Det gör så ont att inte få rösta pga fyller år om 2 veckor men önskar av hela mitt hjärta att F! kommer över 4%-strecket <3

Svar: <3!! Puss!
Jennifer

Fanny

Det gör så ont att inte få rösta pga fyller år om 2 veckor men önskar av hela mitt hjärta att F! kommer över 4%-strecket <3

Fanny

Det gör så ont att inte få rösta pga fyller år om 2 veckor men önskar av hela mitt hjärta att F! kommer över 4%-strecket <3

nastasja

är verkligen asnervös. vågar typ inte gå in på sociala medier idag pga slutklämmen från alla partier. wahhhhh

Svar: Åh, I feel you!!!!
Jennifer

Sara - Fitspo, fashion & food

Grym blogg! om någon känner för att göra bloglovin' byte kika in hos mig och säg till!

Josephine

Yay! :D

Svar: <3!!
Jennifer

Victoria - Livet i USA

åh, det känns så spännande. nu gör vi det här, okej? nu fixar vi till det här. #röstarosa

Svar: Åh, jaa!! För tusan! <3
Jennifer

Camilla

*fistbump*

Svar: <3!!
Jennifer

Nastasja

Pallar ej vänta hela dygnet. Vill bara veta nu!!

Svar: JAG VEEET!! Är SÅ nervös!!
Jennifer

frida

JÄEIIIII HEJAAAAA

Julia Müller-Sandvik

GAAAAH SITTER SOM PÅ NÅLAR!!

Moa

YESSSS!! Hoppashoppashoppas sååå mycket!! <333

Vicky

önskar drömmer hoppas. höll på att bryta ihop av ångestgråt över 15% sd nyss ...... men allt är inte räknat än. hoppet finns. <3

Linnéa

Detdär blev, som alla sa, en bortkastad röst som försvagar den nya regeringen.

Svar: Men nej, absolut inte en bortkastad röst. Nu får F! partistöd och kan komma igen ännu starkare nästa val. Det är inte över än.
Jennifer