left overs.

opublicerade bitar av sommaren tvåtusenfjorton:
 
En finfika i solen tillsammans med Jenny och katten Signe. 
 
En fullt normal Edgar.
 
Och bästa vännerna på promenad.
 
Mörka moln vid Sandviken.
 
Och smaragdgröna ormbunkar.
 
Vackra skugglinjer på logen.
 
En eftermiddag då vi grillade pinnbröd vid sjön och hade det allmänt bra.
 
Och en tax som otåligt väntar in mig.
 
Lärkträden som pappi planterade efter stormen Gudrun har växt sig stora och är smått magiska i morgondaggen, som om de vore täckta av frost.
 
Ett hästgos <3
 
Och så en kanonkule-gif som får avsluta sommaren. Nu är jag så himla redo för höst.
 
25 kommentarer
Su

Love your emerald ferns. Happy autumn :). Su

Maria Ekblad

Åh haha kattgäspen! Och ormbunksbilden! Och badgiften. Fint Jennifer!!

Svar: Puss på dig!!
Jennifer

frida

åj nu saknar jag sommaren. älskar gifen!! fast är också väldigt redo för höst

Svar: Åh, tack fina du!!
Jennifer

Klara

Så vackra foton. Hästgosbilden får mig att längta tillbaka till stalltiden. Åh.

Svar: Åh, tack snälla! Åh, ja! Saknar också den gamla goda stalltiden <3
Jennifer

Emma

Vilka fina bilder! Vad använder du för kamera?

Emma

Vilka fina bilder! Vad använder du för kamera?

Emma

Vilka fina bilder! Vad använder du för kamera?

Emma

Vilka fina bilder! Vad använder du för kamera?

Emma

Vilka fina bilder! Vad använder du för kamera?

Emma

Vilka fina bilder! Vad använder du för kamera?

Emma

Vilka fina bilder! Vad använder du för kamera?

Emma

Vilka fina bilder! Vad använder du för kamera?

Svar: Tack snälla!! Jag har en canon 7D :)
Jennifer

JUNITJEJ

Underbara bilder!

Svar: Åh, tack fina du!!
Jennifer

Linda

Vilka vackra bilder :)

Svar: Åh, tack!!
Jennifer

Sofia

Vilka mysiga bilder :-)

Svar: Tack snälla!!
Jennifer

Sandra Leone

Vilka megafina bilder. Jag känner mig också kanon-redo (ha ha ha) för hösten!

Svar: Åh, tack fina!! Ja, tror verkligen denna hösten kommer bli hur fin som helst!
Jennifer

Diman Dilir

härliga bilder!

Svar: Åh, men tack fina!
Jennifer

Anna [foto]

fint!

Svar: Tack snälla!
Jennifer

Helly

men åh, hejja sommaren som var men hejja hösten som kommer! Och alltid, så himla känslohärliga bilder du tar!

Svar: Åh, jag hejjar också!! Och tusen tack fina!
Jennifer

hanna, förbanna

så fina bilder!

Svar: Åh, tack snälla!
Jennifer

Kvinnan

Vi har precis avnjutit lunch och igår middag på balkongen, i 22 grader värme och sol. September är fantastiskt :)
Du har som alltid underbara bilder.

Kram från GBG!

Svar: Åh, vad mysigt det låter!! Och tusen tack! :) kram
Jennifer

Fanny

Haha vilka roliga bilder på katten!
Vart/hur gör du dina GIFs? :)

Svar: Jag gör mina gif:ar i Photoshop! :) Här har jag skrivit hur: http://jenniferstroud.blogg.se/2012/december/en-liten-gif-guide-2.html#comment
Jennifer

lina

Så himla fina kattbilder! Man smälter ju när man ser bilden på katten och taxen spatsera bredvid varandra!!

Vilket program gör du gifs i btw? :)

Svar: Åh, tack fina du!! Jag gör mina gif:ar i Photoshop! :) Här har jag skrivit hur: http://jenniferstroud.blogg.se/2012/december/en-liten-gif-guide-2.html#comment
Jennifer

lina

Tack, har letat efter en guide på gifar i photoshop ett tag så ditt inlägg är perfekt!! :D

Svar: Åh, vad bra att du gillar det! :)
Jennifer

Johanna Af Apel

Alltså du är så fantastisk! Så sjukt jäkla grym. Alltså Edgarbilderna (eller dina djurbilder över huvud taget) - SÅ underbara.

Svar: <3!!! Du gör mig alltid SÅ glad!
Jennifer