här. nu.

 
 
 

Jag betraktar hans profil och ser hur ett leende smyger sig fram över läpparna. Det får mig ur balans och jag fylls av en plötslig längtan att röra vid det, som för att grunda det i någon slags verklighet. Mitt pekfinger snuddar försiktigt vid hans mungipa. Han vänder sig mot mig: 

- What?

- It looked like you smiled.

- I did.

- I wanted to touch it. Your smile.

Han skrattar och tittar upp i taket igen. På sättet han ler ser jag värmen sprida sig i hans bröstkorg. Det gör den i min också.

 
19 kommentarer
Beata

asså kärlek är det bästa <3 så fint du skriver

lovisa

ni! du! dina ord! <3 <3 <3

Martina

Åh fint!!!

Amanda

Börjar just och gråta, kärlek är så vackert! <3

Diman Dilir

så fint!

Daniella 🌙

Men jag dör <3

sara

så. jäkla. fint.

ISA

kärlek! <3 <3

Johanna

Åh pirrar ju lite i kroppen när man läser.

Elisabet :)

Så vackert beskrivet. Så sant. Så skönt! Lycka...

Ebba Molin

Åh, så vackert. Bilderna, orden, ljuset...

chrissy

herregud vilken beskrivning. fantastiskt!

robin

Alltså, blir så avundsjuk.

hanna, förbanna

men <3 !!!!

Moa

Åh så fint.
Jag har en fråga, jag och min pojkvän är så sugna på att åka till Edinburgh i höst! Är det en bra tid att åka dit, med väder och så? Typ slutet av oktober. Tack för himla fin blogg❤

A

Fan vad gulliga ni verkar! Dock fett risky att äta blodapelsin i säng med vita lakan haha?

Jessica

Åh vad söta ni är! Saknar att vara nykär, även om tryggheten som ett längre förhållande innebär också är väldigt, väldigt mysigt.

Matilda

Du är så underbar och skriver så vackert. Det låter som taget ur en romantisk roman, eller en lång, vacker dikt.

Rebecca Larsson

Men åh vad fint, tycker så mycket om den sista bilden. Du är bäst