4 instagramfavoriter.

@annabellaaa har typ världens girl crush på den här tjejen alltså. Känner mig lite som en stalker som likear typ alla inlägg, hehe. Hon är queen i pastellvärlden och bara så himla cool.
 
 
@ninalindgren är mitt nyaste förvärv i instagramvärlden, jag hittade henne igår och satt och scrollade igenom hela hennes feed. Bara myser i hela kroppen av hennes perfekt komponerade bilder. 
 
 
@alexstrohl om ni (precis som jag) gillar mäktiga landskapsbilder och natur som är beyond amazing så måste måste ni följa! Tappar andan varje gång någon av hans bilder dyker upp i min feed.
 
 
@love_aesthetics mmm, dessa bilder. Kan titta på dem i en halv evighet, så så bra.
 
Hoppas ni har en fin lördag! Puss!
 
 
 
13 kommentarer
Elias

Men wow!!!!

kaneli

alltså, instagram har verkligen sin alldeles egna estetik. Och wow måste börja följa alla dessa omedelbart!

Annabella

<3<3<3<3<3 är helt söndersmickrad!!!! PUSS

Svar: Men PUSS tillbaka ju!!! <3
Jennifer

Sanna

Alex Strohl är fantastisk. Han är alltid först i mitt flöde när jag vaknar på morgonen av någon konstig anledning. Slår nästan aldrig fel.

Johanna

Nice!

ISA

Så mycket fint.. men asså får ju typ mindervärdeskomplex över min egna insta. bröl. Jämförelsesydromet.

Svar: Hahaha exakt så känner jag inför typ ALLT nu, men så är det väl ibland! Puss och pepp!
Jennifer

Maria Ekblad

Men ååh så himla mycket fint! Blir så imponerad av hur grymma folk kan vara.

Maja

Åh vilken fin blogg, helt magisk!

Beata

sånna toppentips

p

åh vad fint! jag har en orelaterad fråga, har varit helt skakig av wanderlust på senaste tiden och jag undrade hur ni fick ihop eran sydostasienresa? planerade ni eller körde ni bara på? och om det inte är för personligt, hur mycket ska man räkna med i pengaväg om man vill göra något liknande? tack så mycket!

Rebecca

Åh vilka bra tips!

elise

tipstips! tror du hade ÄLSKAT instagram-kontot skogarna. go check it out :)

Josefin

Måste tipsa om två instagramkonton:
thedogist - typ som streetstyle fast de fotar hundar istället och så får man veta vad de heter och vad de är för ras.
peanutbelike - en jättesöt frenchie-hundvalp med roliga bildtexter

Svar: Åh, jag älskar älskar thedogist!! Och peanutbelike? Så fin! <3
Jennifer