måndagsansiktet.

 
 
Måndag och jag är svartklädd från topp till tå, i mina bästa jeans, skjortlinne och kavaj. Tillsammans med mörkröda läppar och ett ögonbrynsgame som är on point, så har jag tagit mig an den nya veckan. Jag hade en så himla fin helg, med skridskoåkning, solsken och filmkväll. Brakfrukost till tonerna av Sigur Rós, viktiga samtal och timmar av ingenting i sängen. Prick noll plugg blev gjort, och jag tror att det var precis vad jag behövde för idag har jag rivit av 1) flera timmars plugg, 2) storhandlat och 3) tvättat två veckors tvätt, bara sådär utan att blinka. Och då är klockan bara 2?! Bra grej. 
 
Hoppas ni har en fin måndag, och om livet känns vinter-tungt och grått just nu kan det bli lite lättare om en tänker på att detta är sista veckan i Februari, sedan är det redan Mars (och typ vår ju)!!! 
 
20 kommentarer
Maja

Snyggaste!

Svar: <3!
Jennifer

Mirano

Hur kan någon vara så vacker som du? :o

Svar: Åh, puss!!
Jennifer

Maria Ekblad

Så tjusig och ball! Och låter som en toppenbra helg, tror verkligen på det här att göra ingenting emellanåt.

Svar: Åh, men det tror jag också!! Så att en får ladda upp batterierna lite!
Jennifer

Diman Dilir

så fin!

Svar: Åh, tack snälla!!
Jennifer

Lisette

Du är så himla, himla vacker.

Svar: Åh, men puss!
Jennifer

Johanna

Snygg!

Lotta

åh, du är så fin!

Amanda Jonsson

Jäklar vad mycket du hann med innan två då! Önskar jag var så effektiv. PS du är fett fin <3

Svar: Åh, men puss fina!! <3
Jennifer

Nastasja

"Too hot to be allowed" skulle jag vilja säga ;)

Svar: Meh, ska du säga!!! ;) <3
Jennifer

Anna María

Typiskt bra måndag. Och det är ju så sant. Kan knappt fatta att februari snart är över.

Svar: Näe, men visst är det helt galet?? Förstår inte riktigt hur tiden kan gå så himla fort?
Jennifer

Nike

gud, vill vara din bästis, du är ju allt: kreativ, positiv, klarsynt, vettig, babe, självständig!

Svar: Men du!!! <3 bli min bästis!
Jennifer

Amanda

fint måndagsansikte tycker jag! :D

Svar: Puss!!
Jennifer

ISA

så vacker! och skönt med en paus-helg. <3

Svar: Åh, tack fina du!! Och ja, verkligen! Det är verkligen välbehövligt ibland!
Jennifer

Sandra Lundin

Alltså Jennifer! Så tråkigt att kommentera på någons utseende men jag vet nästan ingen som sminkar sig så fint som du och du ser helt otroligt vacker ut på bilderna ovan!

Svar: Åh, men du <3 tack!!
Jennifer

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Snygga bilder!

Linn Strömberg

Du är så grymt snygg!!

Evelina

DÖR så snygg!
en fråga, har nyss flyttat till glasgow och undrar lite, var handlar du kläder? vet ju att topshop, h&m och primark (och monki?) finns. men var annars hittar du kläder?? är helt lost utan mina vanliga svenska bästa

Cornelia

Hej Jennifer! Jag måste bara fråga, även om jag inte tror att du kommer kunna svara, men har du någon aning om hur lång tid det tog för dig innan du fick svar från Edinburgh Napier university (för visst sökte du dit också?)? Jag hoppas verkligen att jag kommer in där, men nu dör jag av nervositet för jag inte har fått svar.

Ellen Lindberg

Du är så jäkla vacker!

alexandra

fin! <3