post-presentation lunch.

Hej igen! Så jag hade min presentation imorse och det gick så bra?! Är nästan lite stolt över hur samlad jag var, och ännu lite stoltare över att jag inte stakade mig på ett enda av de ungefär tusen tungvrickar-orden. Så himla skönt att kunna lägga det åt sidan nu och slippa gå runt och oroa sig hela tiden. 
 
När vi var klara bestämde jag och Fatou oss för att fira + ta tillfället i akt och hänga lite i solen i stället för att sitta inne i ett kvavt bibliotek.
 
I stället för att hoppa av bussen vid vår lägenhet satt vi kvar till Princes Street. Där gick vi till Snax Café och köpte lunch som vi åt på en parkbänk i solen.
 
 
Och alltså titta!! Princes Street Gardens är helt översållad av krokusar nu. Så himla fint.
 
Jag sprang runt i backen som en galning och fotograferade dem från alla möjliga vinklar. Det är sjukt brant på vissa ställen så det var ju lagom knixigt att ta sig ner till Fatou igen, fick springa sidledes som en krabba.
 
 
 
Vi kikade i lite affärer, klämde t ex på böcker vi vill läsa och kläder vi vill bära, innan vi begav oss hemåt igen. Så himla fin post-presentation lunch, och hur fint är det att våren äntligen är här?! Bäst.
 
 
15 kommentarer
elise

kan riktigt känna solen värme en när jag ser dessa foton. och hurra för post-presentation-känslan! klart den måste firas.

Svar: Åh, puss!!
Jennifer

Maria

åh vilken vårkänsla en får av dina vackra bilder! :)

Svar: Åh, tack snälla!!
Jennifer

Sandra Leone

Men hallå? Varför är inte jag också där och ligger på en gräsmattan bland krokusar?!

Svar: Åh, men kom hit!! Vi kan ligga på gräset bland krokusarna och dricka kaffe tillsammans! Hur fint hade inte det varit?
Jennifer

Maria

Men ååååh längtar så tills det är såhär i Göteborg! Hopp om livet typ.

Svar: Åh, snart snart snart!
Jennifer

Iris Olovsson

Vår alltså! Som jag längtar efter sol och värme, men det kan inte dröja jättelänge till nu 😊🌷🌷

Svar: Åh, den kommer nog till dig snart också!
Jennifer

Ebba Molin

men åh så fint! idag har jag hittat de första snödropparna på tomten trots en bra bit snö kvar. pirrigt! jag längtar så efter våren!

Svar: Åh, så fint!! Snart är den här <3
Jennifer

Alexandra Sidgwick

Ååå vårtecken <3

Svar: Bästa som finns ungefär!!
Jennifer

Vicky

å! grattis till presentationen. så himla skönt att få sånt överstökat. och prince street garden påminner helt om vanadislunden i stockholm en solig vårdag. känns verkligen vårigt hos er nu!!

Svar: Åh, det är SÅ vårigt!! Så bra!
Jennifer

ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :)

Svar: Åh, tack snälla!!
Jennifer

ISA

men ni har ju vår för tusan! underbart :D

Svar: BÄST :)
Jennifer

Victoria

så vackert! grattis till en bra avklarad presentation. jag har en imorgon och är i stadiet där jag är nervös/förtränger/borde skriva det sista men läser bloggar istället. fast det går ju alltid bättre än vad än tror (oftast iaf) så jag förlitar mig lite på det hehe. det känns lugnande på nåt sätt, att jag inte ska lita på mina nerver så mycket. plus att det känns bättre när det gick bättre för dig, då känns det som att det faktiskt är meningen att det SKA gå att överleva en presentation. äh jag borde nog sluta babbla nu och skriva manus... åh hjälp. tack för att du lyssnade. puss

Svar: Åh, jag hoppas att det gick bra för dig!! Puss!
Jennifer

Lotta

åh, vad vårigt och fint!

Svar: Åh, så himla jättevårigt! Bäst!
Jennifer

✰ FLYING LIONS ✰

Åh herregud vad gott det där ser ut, vad är det för något? Och grattis till presentationen! Älskar känslan när en varit supernervös inför presentationen och sen gjort den och liksom SÅ SKÖNT!

Svar: Det är en panini med tonfisk, mozzarella och soltorkade tomater! Och så gudomliga pommes :) Och tack fina!! Det är verkligen SÅ skönt att den är över.
Jennifer

Ellen Lindberg

Men alltså åh, vill också vara i ett hav av krokusar!

Svar: Ja, men kom hit då!! Puss!
Jennifer

Diman Dilir

ser så gott ut!

Svar: Åh, det var det verkligen!
Jennifer