hejdå Snobben.

 
 
 
 
Du var världens minsta taxvalp och åkte i ryggsäcken när vi cyklade ner till sjön för att bada. Du älskade att simma och tog alltid sats på bryggan så att du kunde magplaska ordentligt ner i sjön. Minns du den gången vi fick ro ut och hämta dig med båten för att du simmade så långt? Eller minns du när katten Sally fick ungar och du tog hand om dem som om de vore dina egna? Du brukade lägga dig i kattbädden och hålla dem varma, slicka dem rena och ha världens tålamod med deras vassa små klor. Du var världens bästa extrapappa. Minns du när du var bäst i klassen på viltspår? Du brukade älska att ila runt bland granarna, du var snabb som en vessla och lyckades klara de allra svåraste banorna. 
 
Fina, lilla skrutthund, nu finns du inte mer och det smärtar mig så oerhört. Jag kommer att sakna dig. Hoppas att taxhimlen är full av köttbullar och grisöron. <3
 
26 kommentarer
ISA

men nej. Fina lilla. <3 Hoppas han har det bra nu!

Beatrice

Åh, så sorgligt... Men fint skrivet om en älskad vän. Kram på dig!

hanna, förbanna

<3

Ellen Lindberg

Men åh. Gud va fin, och fy sjutton vilken fin text. Hoppas det är härligt där uppe i taxhimlen, slår vad om att det finns hur mycket köttbullar och gott som helst där!

<3

Lovisa

Så himla sorgligt när husdjur inte finns längre. Men Snobben har säkerligen det kalas bland alla köttbullar och grisöron <3

natalie

<3

Maria

Nä men åh vad sorgligt. Kram på dig :'(

Charlotta Sofia springer o trimmar

Så fin text och så fina bilder på en liten vän. Det gör så ont när de lämnar. All värme till dej.

Ebba Molin

men åh så sorgligt... stor värme till dig och vovven i himlen <3

fridanygard.blo.gg

Jag tror faktiskt hundhimlen är himla fin, att det serveras lyxiga köttbullar och grisöron varje dag! Men det gör ju ont i hjärtat ändå.
Kram till dig <3

Nastasja

Åh men nej :'( fina Snobben. <3

Katja

<3

Sara

<3 <3 <3

Caja

<3 Kram!

Elin

Kram <3

elise

åhh uschuschusch så sorgligt :'( kram till dig!

fröken josefine

Vila i frid söta lilla hund!

Lotta

åh, jag beklagar! Fy vad hemskt. Förlorade min hund förra året. Någon som har varit med så länge i ens liv och måste försvinna så fort. Orättvist att de inte får leva längre. Tusen kramar! Väldigt fin är han!

Hilda

Fan vad tråkigt att höra, jag beklagar allt jag kan. Min hund dog efter 13 mjuka år i höstas och det var min livs största sorg. Knäppt när en kompis bara försvinner och inte längre ligger bredvid dörren när man kommer hem eller när ingen tigger mat när man ska äta middag. Men det blir bättre. Faktiskt. Stor kram till dig.

stina liffner

Åh så tråkigt, det är hemskt när ens djur dör!

Maja

å vad sorgligt. Det är synd att djur inte har ett längre liv.
Vad fin han är, Snobben.

Lina

Jag förlorade min lilla kattunge för tre månader sedan. Det hjälper liksom inte och förbaskat ont gör det varje dag. Vi får minnas det vackra och tacka för tiden vi fick och så får vi krama dom typ hela tiden när de finns med oss och sen längta efter nya små djur att älska.

Emma

åh så ledsamt! stor kram till dig från mig och min lilla taxfröken Humla

Ronette

Nä fy sjutton vad fint skrivet. Så fin han var!
Det är så himlahimla sorligt när ett djur säger adjö :(
Kram till dig!

petra leandersson

Men åh så himla sorgligt, sitter med gråten i halse! Skickat massor med kramar <3

Johanna Af Apel

Men gud vad sorgligt. Får tårar i ögonen genast. Massa massa kramar <3