söndag.

 
 
 
 
 

 

Hej vänner, förlåt förlåt för dålig närvaro här inne de senaste dagarna. Jag är verkligen all over the place just nu, har inte riktigt hittat någon struktur på livet sedan uni satte igång igen, och lägg på lite emotionell omkullkastning på det (obs obs ej dåligt) så har ni de perfekta förutsättningarna för dålig uppdatering. Men jag har satt mig ner och gjort ett blogg-, plugg- & livschema för den kommande veckan, så nu ska det väl bli ordning på mig också.

 

Idag har jag iaf ätit frukost i sängen, sprungit runt i mina mjukaste byxor och minimalt smink, pluggat pluggat pluggat (himla dröm att kunna få köpa sin kurslitteratur på Word Power Books va?!), promenerat i kastvindar, varit sugen på semlor, och försökt klura ut vilka bilder jag ska ha med i utställningen. Typisk söndag. Hoppas ni har det fint och att livet är snällt mot er. <3

 
 
16 kommentarer
Klara Amanda

Åh, frukost i sängen <3

Svar: Bästa grejen! <3
Jennifer

lovisa

vet nog ingen som bär upp lila läppstift så bra som du! och och, en komplimang till: alltså sista bilden? magiskt bra. älskar duo-farbröder!

Svar: Åh, men du är ju för fin!! Puss!!
Jennifer

Alexandra

Känner verkligen igen det där med att vara all over the place, haha. Sjukt fina bilder, förresten!

Svar: Haha, skönt att höra att fler sitter i samma båt! Och tack fina!
Jennifer

Matilda

Åh, du är så fin och inspirerande. Dina bilder, texter och dagsglimtar får mig att vilja springa till närmaste bokhandel sedan gräva ner mig med en hög böcker, och bara vara. Underbar är du.

Svar: Åh, alltså, blir ju så himla glad <33
Jennifer

Nastasja

Ditt hår är en ljuvlig korthet nu alltså, gillar skarpt! Puss kram, miss you.

Svar: Åh, men puss!! Tycker också om det himla mycket just nu. Så himla tråkigt att det liksom inte går att pausa håret så att det inte växer mer, haha. Saknar dig också, galet mycket <33
Jennifer

Beatrice

Du lever ett sånt fantastiskt liv! Älskar den lilla (antecknings?)boken med kartan på! Och att ljuset verkar vara så otroligt i Edinburgh jämt!

Svar: Åh, visst är den fin?? Jag blev helt överlycklig när jag såg att den bara kostade ett par guldpengar! Och puss!
Jennifer

Hannah

Känner samma sak just nu, får inte tid till någonting och huvudet är ett virrvarr. Men så är det ju ibland!

Svar: Ja, men verkligen! Känns som att det hör till Januari lite också, förhoppningsvis blir det bättre snart!
Jennifer

Karin

Du är toppenbra, glöm inte bort o stanna upp o påminna dig själv om det! Kram <3

Svar: Men du, du är ju för fin <3
Jennifer

ISA

jag tycker det är lite knäppt att jag alltid får en så mysig, bra och framtidspeppig känsla av att gå in här.. magiskt <3 tack tack för det!

Svar: Puss på dig!! Blir så glad av dina ord! <3
Jennifer

kaneli

Åh vad fin du är i så naturligt smink också. Och vilken mysig söndag.

Ellen Lindberg

Frukost på det där sättet = drömmen!

Saga

Gud va snyggt ditt hår är och det minimala sminket! woah

Svar: Åh, men puss!
Jennifer

Maria

OMG, leppestiften!! Hvor er den fra?

Svar: Sleek!! I färgen Exxagerate! Puss!
Jennifer

denlillefarfalle.blogg.se

Du är så himla fin och verkar så bra och ja allt det där, ville bara säga det. Puss och kram! <3

Svar: Åh, men du <33
Jennifer

emiliesbeauty

Så gott!

Lotta

åh Jennifer, får jag bara fråga. Hur tar du så himla bra självporträtt? Ställer du kameran på något, har du stativ eller hur gör du? KRAM!