fina linjer och 20% rabatt hos caseapp

 
CaseApp var gulliga och frågade om jag inte ville designa mitt eget laptop-skin, och alltså, titta så fin min dator är nu!? Jag valde att använda ett eget foto, och efter flera dagar med grav beslutsångest föll lotten till slut på ett gäng med fina linjer som får mitt hjärta att slå ett extra slag (för fina linjer gör så med mig, fina linjer och fula hundar). Blev så glatt överraskad när jag fick hem skin:et då upplösningen på bilden är så mycket bättre än vad jag förväntade mig. Dessutom är det superlätt att sätta fast då en kan göra fel och göra om precis hur många gånger en vill och behöver (mvh person utan finmotorik). Så himla nöjd, och jag kan dra en lättnadens suck då detta förhoppningsvis kommer förhindra fler repor på min lilla bäbis.
 
Och vet ni? Jag har fixat en 20% rabattkod till er hos CaseApp, ni skriver helt enkelt bara in: JENNIFERS20 när ni beställer! Och bra grej att veta: det finns skins och skal till flera olika modeller och storlekar, så att även icke-apple personer kan skydda sina grejer. 
 
caseapp macbook skin
3 kommentarer
Johanna

fyyyyy vad snyggt!

Rebecca Larsson

Åh dödsfint!

Johanna Af Apel

Jättefint! Men undrar, är det liksom ett hål för äpplet? Tänker att det är det en vill dölja liksom. <3