som en målarduk

 
 
 
När jag var i Stockholm passade jag på att svänga inom Monki's rea. Tycker om Monki så himla mycket, vilket bara intensifieras av att det inte finns i Edinburgh (så som det alltid blir med hemma-grejer en inte kan få tag på i utlandet, som typ kebabpizza med pommes eller funktionella kösystem). Blev så himla glad när jag hittade den här skjortan nedsatt med ett par hundralappar; låtsasshoppade den ungefär tusen gånger online under våren då jag pluggstressade som mest (slappnar alltid av så orimligt mycket när jag får scrolla igenom sida efter sida med kläder som jag aldrig köper), men avstod alltid pga snål. Men nu slog jag alltså till direkt. Den är så lätt och luftig, med fickor i sidan och en liten krage. Dessutom så känner jag mig lite som en målarduk i den, vilket ju bara kan vara en bra grej tänker jag. 
 
12 kommentarer
Daniella 🌙

Jag blir så glad av systemet här i England. Att ingen går före och att det är en rak rad och att man står till höger och går till vänster osv. Hemma upplever jag att folk alltid går före i kön och springer lite hur som helst i trappor och rulltrappor :(

Svar: Hahaha, tycker precis tvärtom!!
Jennifer

https://rastlosheten.wordpress.com

Otroligt fin skjorta! Skärningen påminner ju om sådana där gamla målarskjortor som Carl Larsson brukade ha också! 👌🏻

Svar: Åh, det har du rätt i!! Tycker om den ännu lite mer nu ju! :*
Jennifer

Lina

Men åh så snygg skjorta!

Svar: Åh, tusen tack!!
Jennifer

Madeleine -PHOTOGRAPHY FEMINISM VEGANISM

Åh den har jag också funderat och klämt på en massa gånger. Tänkte slå till i helgen om jag hittar! Du är superfin i den!

Svar: Åh, då kan vi vara twins!! :)
Jennifer

Rebecca

Alltså åh vad du är fin

Svar: Åh, men puss!!
Jennifer

ellinor

Så himla fin skjorta! och relaterar till det där med att sakna kebabpizza när man bor utomlands, största matsaknaden

Svar: Hahaha visst?! Älska kebabpizza!
Jennifer

hanna, förbanna

men NÄJ vad fint!

Simone

Klart en vill vara en målarduk. Massa inspiration åt andra ju, och det klär dig riktigt bra!

Svar: Puss!!
Jennifer

Johanna

Jättefin!

Karin

😍😍😍 jag = hjärtögonemojin nu. så fin!

Svar: Åh, men puss!!
Jennifer

Malin Wärja

Så himla häftiga bilder! Riktigt coola

Nastasja

Men SNYGG!!!

Svar: durå!! :*
Jennifer