fredagsansiktet


 
 
 
Häromdagen kom jag hem med en ögonskuggspalett efter en runda på stan. Jag har ju varit fast i eyelinervanan så länge jag kan minnas och har aldrig riktigt ägt någon ögonskugga förut, men nu var det alltså dags. Fortfarande lite ovant, men vi ska nog trivas ihop ändå.
 
Idag har jag fixat med födelsedagspresenter, sprungit bort till en frisör som har stannat mig hela två gånger på stan med ett par veckors mellanrum och nästan bett mig på sina bara knän att han skulle få klippa mitt hår för att han hade så svårt att hitta korthåriga tjejer (varpå jag förvirrat svarat 'men det finns ju inget att klippa???') och skrivit in mig i deras hårmodellsregister, tagit hand om en sjuk flatmate, lämnat tillbaka böcker på universitetsbiblioteket, och vänt uppochner på hela internet i jakt på en lägenhet. Vi blir nämligen utslängda från vårt lilla hem den sista Juni så nu börjar det brinna i knutarna, men det löser sig nog till slut.
 
Hoppas ni har en fin fredag!
 
 
7 kommentarer
Anonym

Alltså du <333 så fint med Ögonskuggan alltså.

Och lycka till med lägenhetssökandet. Förstår frustrationen. Och annars: ha det bäst. Orkar ej logga in pga är på mobilen men denna anonyma person är amanda (amandajnsn.se) haha!!! Kram
På dig du äger och ha en bäst helg <333

Vicky

din jävla beaut <3

ISA

men din rackarns snygging! vackerhet liksom. Klart du ska va modell :D

Nastasja Thor

Orkar inte hur snygggggggg

Caja

Lycka till med att hitta en ny lägenhet, håller tummarna!

Liene Svärd

Ögonskuggat passade jättebra! Jättefina bilder på dig :)

JOSEFINE -

Alltså du är så fin!!