söndag


Igår åt jag banan med en papegoj-katt på axeln.


Och ett granatäpple som mina paranteser tagit med sig hem från Kreta (dock utan katt på axeln).


Jag tog en fullständigt normal promenad i skogen. Tur att det inte finns något annat än älgar där inne bland granarna.. annars hade jag väl varit inspärrad för längesedan, haha!


Jag skar pumpa och såg mordisk ut. Sekunden efter denna bilden togs råkade jag hugga mig i tummen (jättehårt!), men eftersom jag är en superhjälte blev det bara ett pyttelitet märke.


Såhär söt/förvirrad/skev blev den. Lyser jättemysigt i mörkret.


Sedan rostade jag pumpakärnor. Jättegott och kanske världens enklaste att göra (salt och en halvtimme i ugnen).


Söndagen avslutades med Tintin på bio. Jättebra! Sjukt snyggt gjord, satt och dog lite över alla snygga vinklar mest hela tiden.
9 kommentarer
Malin

Älskar din header, så himla fin! Och gu vad söt den lilla pumpan blev :)



Svar: Tack fina du!

lina

älskar din header!

Vicky

vilken fin header <3 och älska granatäpplebilden.

felicia

Åh, jag är så bitter att jag inte fick skära läskiga ansikten i någon pumpa i år. Så fint! Älskar din nya header förresten!

Beatrix

vilken härlig drömsk bild du bytt till i headern. fiiin!

L.

När jag ser hoppbilden så tänker jag på kor på grönbete, något av det finaste som finns!

Caroline

Var har du köpt den rödalila klänningen du har på bilden i din header (jag tror att bilderna i det här inlägget också är tagna från samma tillfälle)?

Jessica

Låter som en himla bra dag du, och pumpan blev superfin!

Kajsa

Åh, papegojkatt, så mysigt! :)