torsdag


Åt frukost bland födelsedagsblommor efter en natt fylld av obehagliga drömmar där jag blev jagad genom skogen av läskiga fantasidjur.


Jag matchade mammas cykel och trampade till Jenny för att rida min fina ponny.


Söt. Han var dock mindre uppochner när jag satt på. Som tur är.


Hästpuss.


Efter ridturen blev jag bjuden på finfika i det Bladgrenska hemmet. Jag åt dock inte orkidén. Kan ju vara bra att veta.


På hemvägen träffade jag årets första padda. Älskar paddors trumpna uppsyn och knöliga tår.


Väl hemma hittade jag Sigrid och Hugo nergosade i min säng. Jag kröp ner mellan dem och läste Kafka på stranden resten av dagen. Galet bra.
15 kommentarer
lovisa/polichinelle

alltså åh, jag älskar stora djur som leker. det är någon oförklaring charm i det.

Emma

aw, katterna!

Sara

Jag är så fånigt nervös kring paddor, det är något med skutten som är så plötsliga.

Jessica

"Han var dock mindre uppochner när jag satt på."



Haha underbart!

Och katter <3 (jag läste förresten kafka på stranden, typ halva, för ett tag sen och tyckte om den massor. Sen kom det till en scen (med katterna) som var så hemsk och brutal att jag mådde JÄTTEdåligt så jag har inte vågat fortsätta läsa. Uh.)

Cassandra

vilken underbar dag! :)

Vicky

dina djurbilder är bara helt bäst alltid.

Malin Aurora

Åh så fint, hästarna alltså<3

Johanna Af Apel

Så otroligt fina bilder. Alltså, din häst!! Så bedårande.

<3

Miriam - hooven

Vilken härlig dag! :) hur länge har du ridit? :)

annelie berg

åå vilken härlig dag! Och vilken cool bild på paddan!

aliciasivert

Du får allt att se så hemtrevligt drömskt ut! Blir till och med sugen på att rykta vårlerig rull-häst.

Maja

Åh, så himla mysiga bilder!

lisa

fikat såg himla smaskigt ut!

felicia

Jag dör vad söt ponny! Jag har sånt ridsug, bara MÅSTE snart. Varför ska det vara så dyrt med ridskola för? :(

maja.

åh så fint.