grönt.

 
Imorgon lyfter planet som ska ta mig till Edinburgh och det ska bli så fantastiskt få komma hem. Hem till min stad. Hej tusen fjärilar i magen. Jag är så redo för att ta mig an verkligheten igen. Men ändå pickar ett litet vemod i bröstkorgen över att lämna skogen, så som det alltid gör. Så för att förbereda mig mentalt och fylla skogskvoten har jag spenderat de senaste dagarna i mossan, under trädkronorna, mellan de stora, starka stammarna. Andats krispig augustiluft och plockat korg efter korg full med kantareller. 
 
19 kommentarer
frida

åh va fint. skogen är bra men jag tror edinburgh är bättre ändå!!

Beatrice

Alltså, skogen! Denna fantastiska plats, och som man saknar den när man inte har nära till den! (Fantastiska bilder också, som alltid!)

Daniella 🌙

<3

Sigrid

Så utrolig vakre bilder! Disse ga en helt spesiell stemning!

Sara

Galet vackra foton, älskar skogen. Finns det något mysigare än att gå på mossa medan solljus strilar ner mellan grangrenar liksom?!

Kristin

Så vackert! Tack för den här dosen skog.

Maria

Fint. Älskar också skogen.

Emelie - Lever drömmen i Paris!

*försöker komma på en bra pun med orden 'mossig' och 'skog'*

Nastasja

Så vackert! Have a safe flight home!

Kvinnan

Lova mig att du utvecklar din fotografsida Jennifer!
Så vackra bilder, du har verkligen ett estetiskt öga som du har nytta av i framtiden :)

Svar: <3!! Tack för alla dina fina ord, de värmer verkligen!
Jennifer

Kvi

Självklart ska det stå rätt bloggadress till mig!

elise

så underbart att spendera somrarna nära skogen <3 vilken dröm.

Diman Dilir

så fina bilder!

Michelle

Dövackert ju, men lika fint i Edinburgh! Inte alls avis haha!

Cornelia

Skog kan verkligen vara så grymt fint

Niles

Så otroligt fina bilder - blir sugen att gå och plocka svamp...

Madeleine -FOTO FEMINISM VEGANISM

de två sista bilderna. alltså wow.

Klara

Så vackert!

Elin

Helt fantastiska bilder!!