en skymningsstad.

 
Såhär vacker var Edinburgh igårkväll när jag mötte upp Hesham för en kvällspromenad. Vi satte oss sedan på Kilimanjaros uteservering, drack kryddigt té och delade på en brownie. Pratade om poesi och politik, om att bo på skitiga hostel och framtidsplaner. Passade på att träffas ordentligt innan han flyttar hem till Saudiarabien nu i veckan, Edinburgh kommer bli så tomt utan honom.
 
Och måste ju också påpeka det helt fantastiska i att kunna sitta på en uteservering klockan nio på kvällen i slutet av september, iklädd en tunn kofta, och INTE FRYSA?! Bäst.
 
24 kommentarer
Ebba Molin

åh så underbara bilder.... verkar vara en underbart plats! kram

Svar: Åh, tack snälla! Och ja, världens bästa!
Jennifer

elise

dööör vad vackert. dessutom bästa tiden på dygnet.

Maria

Så fint!

idaalsterhed.blogg.se

åh jag var i edinburgh när jag var åtta eller nio något sådant. Vill så himla himla gärna åka tillbaka.

Nastasja

Ahhhh vad fint. Och helt otroligt att en inte inte fryser i Edinburgh, haha!

Michelle

SÅ vackert. Blir så pepp på att åka dit!!!

Emelie - Lever drömmen i Paris!

Det är som i Paris! Så varmt som om det vore sommar. Helt fantastiskt.

Rebecca

Jag tröttnar verkligen aldrig på dina underbara fotografier av Edinburgh.

Matilda

Åh härliga Edinburgh!

Maja

Så himla fin solnedgång ju!?

Johanna

Åh, så fint!

Johanna

Åh, så fint!

Maja

Alltså jag blir verkligen lika glad varje gång du lägger ut bilder på Edinburgh! Så himla fin stad. Hoppas jag kan ta mig dit någon dag!

Emilia

Så himla vackert! Måste åka ditt Edinburgh någon gång!

Therese

Åh alltså, it's like a dream come true! Hur kom det sig att du flyttade dit? Kostar utbildningen nånting osv? Är intresserad av att plugga utomlands så jag skulle vilja veta ALLT! :D

Emmylinnea

Åh wow <3 Vill åka till Edinburh igen igen igen när jag ser alla dina bilder. Inte okej!

Maria

SÅ utrolig flotte bilder!

Petra Johansson

Är det du som tar alla bilder du lägger ut på din blogg?
I så fall måste jag bara säga att du är extremt duktig! :)
Petra

ebba

superfina bilder!
ha en toppen fredagkväll :) kramis

Malin

Alltså... wow. Du bor i den stad jag så länge velat besöka och kära ner mig i (mer än jag redan gjort). Att du dessutom studerar där gör mig aningens avundsjuk. Lyckan över att precis hittat till detta lilla krypin är överväldigande! Jag ska aldrig sluta läsa.

Puss och kärlek

valmer

Åh, vilka fina bilder! Blev jättesugen på att åka till Edinburgh nu! :)

Line

Oj! Så fina bilder!

Svar: Åh, tusen tack snälla!
Jennifer

Malina

Så fint når solen går ned og det er fremdeles varmt ute... Her har høsten tatt plassen sin nå.

lisa

så himlarns vackert!