äppelblom och kvällsljus.

Jag satt och laddade över lite bilder till min hårddisk och i äkta prokrastineringsanda trillade jag in i mapparna med bilder från förra sommaren. Pang bom fick jag akutlängtan efter åskmoln, lukten av hö och tysta skogar. Jag samlade ihop mina favoriter och bestämmer att vi pryder bloggen med sommaren idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh, sommaren. Kom snart. 
 
Och designen fick sig visst en omgång igår, men jag vet inte om jag är riktigt nöjd än (hej, obotlig perfektionist). Dock skriker min uppsats efter mig, så det får vara såhär for now. Ha en fin lördag, hörrni!
 
 
33 kommentarer
Agnes

åh vad jag längtar efter sommaren nu!

Moa

Det ser så mycket ut som mina somrar i min del av Småland!

Matilda

Åh vilka underbara bilder! I det regniga marsvädret får man en ordentlig sommarlängtan!

Mirano

Åh, hjälp mig! Nu längtar ju jag också! <3 <3

Molly Rodin

Åååh vilka fantastiska bilder! Längtar ännu mer efter sommaren nu.... Kände verkligen gräset mot benet när jag såg bild nummer tolv.

Ebba Molin

Så underbara bilder. Nu längtar hela kroppen efter varmare och grönare årstider.... Din design är förövrigt jättefin! Kram

Robex Lundgren

finna bilder

LisaMarie

Fantastiska bilder! Hej sommarlängt. Jag pinnade två av bilderna till min pinterest, hojta om det inte är ok. Självklart står ditt namn under. Min favorit var den på klövern ^^

Alicia - Alicia And Stuff

Oh vilka underbara bilder, man kan nästan känna lukten av sommar, regn och hö!

Maria Ekblad

Men åh vad härligt, jag längtar så himla mycket! Och vad fin bloggen har blivit, fast för mig ligger en annons över hela din header. :/

Svar: Men oj? Den syns inte för mig.. Har du en adblock installerad i din webbläsare? Om inte, fixa det, internet är mycket bättre utan blinkande annonser :)
Jennifer

Jessica

Vilka fina bilder, ser så himla mysigt ut! Längtar så mycket efter sommaren nu!

Josefina

Småland ser helt fantastiskt ut!! Har googlat bilder superlänge nu. OM man skulle bosätta sig där (alt. stuga) var är bäst och mysigast isåfall? Jag tänker typ, i Skåne finns ju Österlen och Bjäre (och massa bra städer typ Lund, Hbg osv). Finns kanske motsvarande toppenställen i Småland (och tråkigare ställen). :):)

Johanna

Så underbart vackra bilder!

Nastasja

Ärligt talat, skärpab i blommor-på-ängen bilden och sen på grönskan och grenarna - så perfekt! Gah, vill med ha sommar!

Kaneli

Men sluuuta vill ju ha sommar akut prick nu.

tommy

fina bilder =)

Vendela

herre min jesus, ljuset på tredje bilden är verkligen perfekt. så vackert

Kristine

Åå, dyrene! <3

Johanna Englund

Så drömmiga och ångestfria bilder. Verkligen ljuvliga.

ISA

Det här är bara SÅ fint. Vill ha sommar pronto. Det är något med den där kantarellkorgsbilden som nästan ger mig gåshud <3

Daniella 🌙

tycker nya designen är jättefin!!

Elin

Åh, vilka härliga bilder! Fick värsta längtan efter sommaren nu!

Jessica

Alltså åh detta gör ju lite ont i hjärtat för att det är så fint. Sommar på landet <3

Maja

åh hur fint var inte detta!! <333 Sommar!

Nike

Underbara Smålands-sommar! LOVE

Pyret.

Men åh kan inte hantera hur sommarpeppigt inlägg, blir alldeles till mig!!

Hey Emelie

Så sjukt fina och härliga bilder! Och det bästa är att vi snart är där igen!

Lina

Hej bästa Jennifer! Superbilder som vanligt!
Har en fråga: hela mitt väsen LÄNGTAR efter att få plugga i Edinburgh trots att jag aldrig varit där... Men det finns en sak jag tänker så mycket på. Jag vill isf gå nästa höst, alltså hösten 2016, och då kommer jag precis ha fyllt 22. Är jag för gammal då? Vet att det ju hade varit en galen fråga att ställa om Sverige, men känns som alla i uk börjar vid 18 års ålder... Kommer jag känna mig för gammal? Är det kört? Ändå stor skillnad på fyra år och ha massa resor och jobb i bagaget, och att komma direkt från high school. Å vet inte vad jag ska gööööööra. Anledningen till att jag vill vänta är att jag vill reeeeesa! Och jobba! Osv. Så jag kommer alltså isf börja 3 år efter att jag slutat gymnasiet. Så Jennifer - FUNKAR DET? Hur ser det ut runtom dig?

Frida

Asså åh åh åh blir alldeles varm och glad och hemlängtanig(haha vilket ord) av dina bilder. Du är ju så jäklarns bra och fångar precis precis det jag saknar från Sverige när jag bor här i Brighton, och precis precis det jag hoppas få uppleva när jag åker hem och hälsar på om några veckor. Verkligen superduperfina bilder.

lisa

underbara bilder!

Jennifer

Hej! För ett tag sedan så hade du boktips och jag har två av dem böckerna hemma just nu och längtar bara att få ägna tid att läsa ut dem (efter att jag läst ut två böcker jag håller på med nu haha..). Och jag undrar om du skulle kunna ha boktips när du läst ut en bok och tycker den är bra? Tycker nämligen det är det bästa med bloggar - att dela med sig av saker man själv tycker är bra och jag bara dyker ner i böcker som andra tipsar om, speciellt bloggare jag följt länge och vet deras åsikter och tankar. Och att då isf du tycker om boken, borde den vara riktigt bra!

Kram och tack för en megabra blog!!

Liis

Tysta skogar :-) Samma längtan här. Superdupergillar din blogg och ditt sätt att skriva! Har själv en vän som pluggade psykologi i Skottland btw.

Johanna Af Apel

Alltså så faaaantaaaaastiska bilder!! <3