hundar och en katt utan nos

Hoppsan. Jag råkade visst försvinna från internetvärlden ett par dagar, det blir lätt så när livet är lite för bra. Helgen spenderades hemma hos Love, tillsammans med hans bröder och deras enorma hundar. Det var kortspel runt köksbordet ackompanjerat av dramatisk musik, kramar i ösregn och gapskratt. Hundgos i kvadrat och en plattnosad katt. Filmkväll med ett helt gäng fina människor ihopklämda i soffor och i ett kuddhav på golvet, vi tittade på kanske världens sämsta film (alltså, helt bisarr) och åt oss mätta på socker. Väldigt, väldigt fint.
 
Och imorgon, då beger jag mig till bästaste bästa Edinburgh för att hämta nycklarna till vår nya lägenhet! SÅ pepp! Kommer bli hur bra som helst.
10 kommentarer
lovisa/polichinelle

alltså gulligaste katten! speciellt med lilla tanden där också. åh.

Svar: Åh, men jag vet! Han är helt fantastisk! OS-guld i sötfulhet och så himla lik katten Gustav!
Jennifer

Johanna

Jättefina bilder!

Svar: Åh, tack fina du!
Jennifer

Alicia

ALLTSÅ MASTIFFEN!!!! Jag skulle sälja min själ för en kvarts gos.

Svar: JA, men jag vet! Han är så himla mysig också. Försöker sitta i knät och sånt, trots att han är alldeles för stor.
Jennifer

Jennifer Palmblad

Men åh, ska du redan tillbaka? Jag har fått för mig att terminerna här börjar bra mycket senare än i Sverige... eller är det tvärtom?

Svar: Jo, jag börjar inte förrän i September, så nu ska jag bara dit för att hämta nycklar och bo in mig i lägenheten lite. Stannar i en vecka, så jag är snart tillbaka på svensk mark igen. :)
Jennifer

Ida

Det är helt okej att glömma bloggen under sådana helger. Låter underbart!

Svar: Puss!
Jennifer

tjejen som älskar tatueringar

fina bilder

Svar: Åh, tack!!
Jennifer

Johanna Af Apel

Alltså dina djurbilder är fantastiska!! Det är verkligen porträtt!
<3

Svar: Åh, men vad fin du är! Det gör mig så glad! Puss!
Jennifer

Therese

asså!<3

stina

katten är så. himla. söt. Den påminner mig om Hermiones katt Krumben! :)

Svar: Haha ja, faktiskt! Det har jag inte tänkt på innan!
Jennifer

Frida

Lille katten <3