om livet

Morgonsol och svartvit krage.
 
Häromdagen bokade jag en enkelbiljett till Edinburgh, om trettionio dagar lyfter planet för att sedan landa där jag kommer tillbringa de närmsta fyra åren. Trettionio dagar. Så fort jag tänker på det (hela tiden) galopperar en flock vildhästar genom min mage och jag förstår inte hur mina ben någonsin ska hålla för att kunna gå på planet om jag är såhär nervös redan nu. Jag minns hur långt borta allt verkade i höstas när jag faktiskt bestämde mig för att våga, hur frustrerad jag var när jag skrev mitt personal statement och euforin när jag väl fick antagningsbeskedet. Och nu. Nu är allt det nya snart här. Livet, du är allt bra knasigt ibland.
15 kommentarer
Jenny Eriksson

Vilka otroligt fina bilder, morgonsolen är alldeles magisk.
Och det låter otroligt spännande med Edinburgh, blir lite nyfiken, ska du plugga eller jobba där? Det blir säkert ett härligt äventyr :)

Svar: Åh, tack! Jag ska plugga psykologi, kommer bli helt galet bra!
Jennifer

Jenny Eriksson

Vad härligt, önskar dig lycka till :)

Elin

Jag hoppas att du kommer blogga därifrån, kommer bli så galet roligt att läsa om dina äventyr isåfall! Åh.

Svar: Såklart! :)
Jennifer

Josefine

Åh, stort lycka till!
Och var är den där underbara blusen från? Det vackraste jag vilat ögonen på länge (efter dig givetvis)

Svar: Åh, tack!! Den kommer från asos.com!
Jennifer

Maria

Åh ditt hår är så vackert!!

Svar: Puss!
Jennifer

L.

Det kommer att gå skitbra! Var inte nervös!

Svar: Åh, jag försöker! Magen vänds uppochner varje gång jag ens råkar snudda vid tanken, fast på ett bra sätt.
Jennifer

Emma

Roligt, du kommer säkert att trivas! Jag har pluggat (psykologi, till och med!) i Skottland i 4 år och ska bo i Edinburgh från och med september :) Jättefin stad!

Zandra

Men, herre vad glad jag blir för din skull! Edinburgh verkar vara så himla fint. Ditt hår är sjukt fab förresten.

Svar: Puss!
Jennifer

Sanna

Du är superfin!

Svar: Åh, tack!!
Jennifer

Petite Caja

Åh första bilden är så magisk!
Lycka till i Edinburgh <3

Svar: Åh, tacktacktack!
Jennifer

Malin

Åh, den första bilden är ju alldeles magisk! Och du är så himla himla fin. Och Edinburgh kommer säkert att bli helt underbart!

Svar: Åh, tack fina du!
Jennifer

Linnea

Här råkade jag trilla in och vilken fantastisk blogg!

Svar: Åh, tack!
Jennifer

marie

Alltså dör på hur fin du är!

Svar: Men, hallå! Ska du säga!!
Jennifer

lisa

vackra tjej och lycka till!

Svar: Åh, tack!!
Jennifer

samovaren

så fin på håret at jeg må smile.

Svar: Åh, tack!!
Jennifer